فعالیت‌های کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ در ولادت سرداران کربلا/از ساخت منزل برای نیازمندان تا برپایی جشن
فعاليت‌هاي کانون منتظران مهدي (عج) شهرستان سيمرغ در ولادت سرداران کربلا/از ساخت منزل براي نيازمندان تا برپايي جشن

فعالیت‌های کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ در ولادت سرداران کربلا/از ساخت منزل برای نیازمندان تا برپایی جشن

کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سيمرغ، همزمان با ولادت سرداران کربلا، فعاليت‌هاي متنوعي نظير ساخت منزل براي نيازمندان تا برگزاري جشن به همراه مولودي‌خواني و سخنراني را تدارک ديد.
شناسه خبر : 45026 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران بیان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ساخت منزل مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سیمرغ آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سیمرغ افزود: مرحله دوم ساخت این منزل توسط نیروهای گروه جهاد شهرستان سیمرغ به مدیریت «یزدان اصغری» از اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) روستای زیارکلا در نیمه شعبان شروع خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشارکت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سیمرغ در ساخت منزل برای خانواده های کم برخوردار، تصریح کرد: این کانون از سال 1399 تاکنون در ساخت چهارخانه برای محرومین مشارکت داشت و در حال ساخت خانه برای دو نیازمند دیگر است  و دستگیری از نیازمندان را موهبتی الهی و افتخاری برای این کانون می داند.

اسدی در ادامه از برگزاری مراسم به مناسبت ولادت با سعادت سرداران کربلا خبرداد و گفت: مراسم‌ جشن ولادت امام حسین (ع) و میلاد علمدار کربلا حضرت باب الحوائج ابوالفضل العباس(ع) با سخنرانی حجت الاسلام  اصغری، امام جماعت مسجد و مولودی «عبدالله قلیان» با مشارکت کانون فرهنگی وهنری منتظران مهدی روستای زیارکلا در این  روستا برگزار شد.

 

وی گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مناسبت های مذهبی و ولادت و شهادت ائمه عصمت و طهارت موجب انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می شود و کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) سیمرغ تمام اهتمام خویش را برای اشاعه ارزش ها در بین  نسل آینده ساز جامعه بکار می گیرد.

 

اسدی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان سیمرغ با 246 عضو از سال 1392 در روستای زیارکلا بخش تالارپی این شهرستان تاسیس شد ابراز کرد: این کانون در طول سال علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی و ساخت منزل برای نیازمدان به یاری رساندن خانواده های کم برخوردار در مناسبت های مختلف اقدام می کند.