استفاده از اماکن ورزشی مازندران برای بچه های مسجدی امکان پذیر می شود
استفاده از اماکن ورزشي مازندران براي بچه هاي مسجدي امکان پذير مي شود
در نشست مشترک سرپرست ستاد فهما مازندران و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مطرح شد:

استفاده از اماکن ورزشی مازندران برای بچه های مسجدی امکان پذیر می شود

استفاده از اماکن ورزشي مازندران براي بچه هاي مسجدي در نشست مشترک سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و تعامل بيشتر اين دو نهاد مطرح شد.
شناسه خبر : 44917 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز (یکم اسفند) با «عادل عالیشان»، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان در اداره کل ورزش و جوانان با موضوع انعقاد تفاهم نامه  جهت استفاده از اماکن ورزشی استان برای بچه ها مسجد، نشست مشترکی داشتند.

 

حجت الاسلام نعمتی در این دیدار اظهار کرد: ارتقای فرهنگی و هنری از جنس مسجد بسیار خوب و تاثیرگذار در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه در مساجد یک تعداد فعالیت ها چه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این خانه های خدا بر زمین تاسیس شده یا تشکیل نشده است به صورت روال صورت می گیرد افزود: فعالیت هایی نظیر برنامه های هنری در کانون های مساجد صورت می گیرد که اثرات شگفت و ماندگار در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: شخصی که با مسجد انس و پیوست مسجدی داشته باشد و به ویژه اگر جوان باشد از جوانان مسجدی با سلامت روح و روان و متعهد می شود و بسیاری از مسئولین نظیر فرمانداران و بخش داران و ... از دل مسجد و جز بچه های مسجدی هستند.

 

عالیشان نیز در این دیدار به انعقاد تفاهم نامه بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و اداره ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: از تعامل و همکاری با ستاد فهما استان استقبال می کنیم و در هفته جوان به تعامل بیشتر خواهیم پرداخت.