هم‌افزایی بین دستگاه‌ها منجر به ایجاد کار ماندگار و درخور شأن بچه‌های مسجد می‌شود
هم‌افزايي بين دستگاه‌ها منجر به ايجاد کار ماندگار و درخور شأن بچه‌هاي مسجد مي‌شود
در نشست مشترک ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری عنوان شد:

هم‌افزایی بین دستگاه‌ها منجر به ایجاد کار ماندگار و درخور شأن بچه‌های مسجد می‌شود

در نشست مشترک ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري ساري با محوريت 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي مساجد و اختتاميه جشنواره «گنبد فيروزه اي»، هم افزايي بين دستگاه ها ايجاد کننده يک کار ماندگار و درخورشان بچه‌هاي مسجد عنوان شد.
شناسه خبر : 44905 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز (یکم اسفند) با «احسان مرادی فر»، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری در دفتر ستاد فهما استان، دیدار و گفت و گو صمیانه ای با محوریت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد و اختتامیه جشنواره «گنبد فیروزه ای» در استان داشتند.

 

حجت الاسلام نعمتی طی سخنانی به فعالیت های مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونا در سال های گذشته، عزم راسخی در سال جاری برای تدارک برنامه ای باشکوه برای گرامیداشت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد در استان مازندران داریم.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره «گنبد فیروزه ای» در استان مازندران بیان کرد: این جشنواره درشش بخش فرهنگی هنری با موضوعات ایثار و شهادت، اهل بیت(ع)، نماز، خانواده، عفاف و حجاب و محیط زیست برگزار می شود که شامل رشته های شعر، نقاشی (کودکان،نوجوانان) ، خوشنویسی (خط نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث، خط شكسته نستعلیق)،عكس، سرود و دکلمه می شود.

 

حجت الاسلام نعمتی تصریح کرد: جشنواره «گنبد فیروزه ای» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری جوان نیکان دیار علویان از 16 بهمن، اطلاع رسانی و توزیع مجازی پوستر صورت گرفت و از 16 بهمن تا 10 اسفند ارسال آثار داوطلبین در این جشنواره است که از 11 تا 15 اسفند، داوری آثار آغاز می شود و 16 اسفند اعلام نتایج توسط دبیرخانه مرکزی جشنواره و 18 اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، تقدیر از برگزیدگان توسط دبیرخانه مرکزی صورت می گیرد.

 

وی ابراز کرد: با هم افزایی بین دستگاه ها جهت برگزاری 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد و اختتامیه جشنواره «گنبد فیروزه ای» یک کار ماندگار و درخورشان بچه های مسجد اتفاق خواهد افتاد.   

«مرادی فر» نیز در این نشست به اهمیت فعالیت های تاثیرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه اشاره کرد و افزود: با همکاری بین ستاد فهما مازندران و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری موجب رونق فعالیت های قرآنی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و ... در سطح مساجد ساری و جامعه خواهیم بود.

 

وی برگزاری 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد و اختتامیه جشنواره «گنبد فیروزه ای» را مورد تحسین قرار داد و اظهار کرد: اجرای چنین برنامه هایی بدون تردید، تاثیرات مثبت و ماندگاری در زمینه های فعالیت های ارزشی به یادگار خواهد گذاشت و باید هم افزایی در این برنامه های مانا مورد اهتمام ویژه باشد.

گفتنی است، نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با تعامل و هم افزایی جهت برگزاری برنامه های فاخر در خصوص 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد و اختتامیه جشنواره «گنبد فیروزه ای» پایان یافت.