استقبال آینده سازان جامعه از برگزاری محفل انس با قرآن در عید مبعث
استقبال آينده سازان جامعه از برگزاري محفل انس با قرآن در عيد مبعث
مدیر کانون ولیعصر(عج) تنکابن خبر داد:

استقبال آینده سازان جامعه از برگزاری محفل انس با قرآن در عید مبعث

نجاتي از برگزاري محفل انس با قرآن در عيد مبعث رسول مهرباني ها به همت کانون فرهنگي هنري وليعصر (عج) تنکابن خبر داد و استقبال آينده سازان جامعه از اين محفل نوراني را موجب تضمين بقاي نظام جمهوري اسلامي ايران دانست.
شناسه خبر : 44872 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

«عباسعلی نجاتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران بیان کرد: کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) شهرستان تنکابن در عید مبعث رسول مهربانی ها، محفل انس با قرآن را با حضور «محمد مصطفی پور»، حافظ کل کلام وحی از استان گیلان و همچنین دو قاری نوجوان و جوان این شهرستان برگزار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) تنکابن بیان کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه، استقبال گسترده ای از محفل انس با معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) داشتند.

 

وی، استقبال آینده سازان جامعه از این محفل نورانی را موجب تضمین بقای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انس و الفت با کلام وحی برکات بسیاری اخروی و دنیوی برای انسان ها و همچین در جامعه دارد.

 

نجاتی ابراز کرد: برگزاری مسابقه از سوره اسراء برای آقایان و از سخنرانی حجت الاسلام جوادی مقدم، مدیر حوزه علمیه شهرستان تنکابن  برای بانوان به همراه اهدای جوائز از برنامه دیگر این محفل انس با قرآن در عید مبعث به همت کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) تنکابن بود.

 

نجاتی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) تنکابن در مناسبت های مذهبی و ملی همچنین فعالیت های عام المنفعه برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد و اجرای زیارت عاشورا، دعاهای توسل، ندبه و کمیل از برنامه های دیگر این کانون در طول سال محسوب می شوند.