برگزاری کارگاه یک روزه «فیلم کوتاه از ایده تا اجرا» به همت ستاد فهما مازندران
برگزاري کارگاه يک روزه «فيلم کوتاه از ايده تا اجرا» به همت ستاد فهما مازندران
مدیر کانون امام حسین(ع) جویبار خبر داد:

برگزاری کارگاه یک روزه «فیلم کوتاه از ایده تا اجرا» به همت ستاد فهما مازندران

رحماني گفت: کارگاه يک روزه «فيلم کوتاه» از ايده تا اجرا به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران و کانون امام حسين(ع) جويبار با تدريس حميد قرباني، کارگردان و مستند ساز براي برادران و خواهران علاقه مند برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44702 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

«محمود رحمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کارگاه یک روزه «فیلم کوتاه» از ایده تا اجرا به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار با تدریس حمید قربانی (کارگردان و مستند ساز) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسین (ع) شهرستان جویبار بیان کرد: زمان برگزاری کارگاه یک روزه «فیلم کوتاه» (28 بهمن) در جویبار، جوان محله، جنب درالقرآن امام حسین(ع) است که برادران و خواهران علاقه مند می توانند در این کارگاه  شرکت کنند.

 

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه تا (25 بهمن) با شماره ٠۹۱۱۹۵۹۷۲۵۲ تماس بگیرند یا از طریق پیام رسان «ایتا» یا «بله»، پیام ارسال نمایند.

 

رحمانی، نماینده سازمان سفیر فیلم در مازندران، مسئول مرکز متنا بسیج سپاه کربلا و کارگردان فیلم های کوتاه کریم، تاکسی، نصف نصف و همچنین تدوین گر و کارگردان مستندهایی نظیر داییش، فوتبال و هپکوتیزم را بخشی از رزومه «حمید قربانی»، مدرس دوره آموزش فیلم کوتاه در کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان جویبار برشمرد و تصریح کرد: سرفصل های دوره «فیلم نامه نویسی» در این شهرستان، آیتم سازی شامل ایده پردازی، تصویربرداری و تدوین می شود.

 

وی گفت: ما بچه های مسجدی باید در هر مسجد حداقل یک شهید آوینی داشته باشیم تا بتوانند فعالیت های مساجد خود را هنرمندانه در جامعه نشر دهند ودر فضای مجازی تولید محتوا داشته باشند که برای رسیدن به این مهم به برگزاری کارگاه یک روزه «فیلم کوتاه» از ایده تا اجرا اقدام کردیم.