برگزاری مسابقه نامه و دلنوشته برای شهدای انقلاب اسلامی به همت کانون سیدالشهدا میرودپشت بابل
برگزاري مسابقه نامه و دلنوشته براي شهداي انقلاب اسلامي به همت کانون سيدالشهدا ميرودپشت بابل

برگزاری مسابقه نامه و دلنوشته برای شهدای انقلاب اسلامی به همت کانون سیدالشهدا میرودپشت بابل

امامي از برگزاري مسابقه نامه و دلنوشته براي شهداي انقلاب اسلامي ويژه جوانان و نوجوانان جهت گراميداشت دهه فجر به همت کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا ميرودپشت مسجد امام حسن عسگري(ع) بابل خبرداد.
شناسه خبر : 44261 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

«محمد امامی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: مسـابقه ‌نامـــه‌ و دلنوشته برای ‌شهدای‌ انقلاب‌ اسلامی جهت گرامیداشت دهه فجر ویژه ‌جوانان ‌و نوجوانان همراه با هدایای فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) بابل برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) بابل بیان کرد: علاقمندان می توانند نامه و دلنوشته های خود را در صفحه A4 بصورت تایپ شده به شماره 09356311491 (معاونت فرهنگی) در ایتا ارسال نمایند یا بصورت حضوری در پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری تحویل دهند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان‌ارسال‌آثار حداکثر تا (19 بهمن) است، تصریح کرد: در برگزاری این مسابقه پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) بابل با یکدیگر تعامل و همکاری دارند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرستان بابل از کانون های مساجد فعال در استان مازندران و حتی کشور محسوب می شود که با یکهزار و 357 عضو در روستای میرودپشت دهستان گنج افروز این شهرستان واقع است.