فعالیت های کانون شهدای هریکنده بابل در دهه فجر/از برگزاری مسابقه کتابخوانی تا دیدار با خانواده شهید
فعاليت هاي کانون شهداي هريکنده بابل در دهه فجر/از برگزاري مسابقه کتابخواني تا ديدار با خانواده شهيد

فعالیت های کانون شهدای هریکنده بابل در دهه فجر/از برگزاری مسابقه کتابخوانی تا دیدار با خانواده شهید

کانون فرهنگي هنري شهداي هريکنده مسجد وليعصر (عج) بابل براي ايام الله مبارک دهه فجر برنامه هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي نظير مسابقه کتابخواني با موضوع دهه فجر تا ديدار با خانواده معظم و معزز شهيد را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 43992 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولیعصر(عج) با همکاری پایگاه بسیج هریکنده بابل برای ایام الله مبارک دهه فجر برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی را جهت گرامیداشت این ایام و نهادینه کردن آن در بین جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولیعصر (عج) بابل بیان کرد: فضا سازی در سطح محل و گلزار شهدا و عطر افشانی مزار مطهر شهدا جهت آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نسل هایی که دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس را ندیدند و مانا ماندن اهداف والای آنها را برای ایام الله دهه مبارک فجر برنامه ریزی کرده است.

 

وی ابراز کرد: نورافشانی در شب ۲۲ بهمن مسجد ولیعصر(عج) و مسجد سجادیه هریکنده بابل و برگزاری مسابقات ورزشی شامل دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، تفنگ بادی و بازی بومی و محلی و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دهه فجر از فعالیت های دیگر در دهه فجر سال جاری به شمار می آیند.

 

میرزانژاد با اشاره به دیدار با خانواده شهید در دهه فجر گفت: دیدار با خانواده صبور شهدا یکی از وظایف مهم تمام آحاد جامعه به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجدی است تا از استقامت خانواده معظم و معزز شهدا تجلیل شود هر چند که آنها نیازی به تجلیل و تکریم ندارند و شکیبایی حضرت زینب(س) را در پیش گرفتند.

 

وی، برگزاری مسابقه عکس با عنوان «حضور» در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشست بصیرتی با عنوان «جهاد تبین در مدارس محل»، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیاده روی خانوادگی در ایام الله فجر را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولیعصر (عج) بابل با همکاری پایگاه بسیج هریکنده در دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن در طول سال به ویژه در ایام الله مبارک دهه فجر باید برای همگان با اجرای برنامه های متنوع به خوبی تبیین شود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولیعصر (عج) شهرستان بابل با 121 عضو واقع در روستای هریکنده این شهرستان از کانون های فعال در برگزاری برنامه های مختلف هنری، آموزشی، روشنگری، قرآنی و ... است.