پخش انیمیشن لوپتو به همت کانون صراط سوادکوه
پخش انيميشن لوپتو به همت کانون صراط سوادکوه

پخش انیمیشن لوپتو به همت کانون صراط سوادکوه

کانون فرهنگي هنري صراط مسجد جامع روستاي کارمزد سوادکوه با پخش انيميشن لوپتو يک روز به ياد ماندني را براي نوگلان اين روستا رقم زد.
شناسه خبر : 43991 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

«فرزاد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع روستای کارمزد سوادکوه و پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی این مسجد با پخش انیمیشن لوپتو یک روز به یاد ماندنی را برای نوگلان این روستا رقم زد و خاطره ای ارزشمند را در ذهن آنها ایجاد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع روستای کارمزد سوادکوه بیان کرد: پخش انیمیشن لوپتو با استقبال خوب آینده سازان جامعه روبرو شد و این کانون بر تداوم برگزاری چنین برنامه هایی جهت انس بیشتر کودکان و نوجوانان با مسجد اهتمام ویژه دارد.

وی ابراز کرد: حضور خانواده های در کنار فرزندان خویش برای تماشای انیمیشن لوپتو بیانگر اهمیت دادن والدین به شرکت فرزندان در مسجد است چرا که خانواده ها براین باور هستند، حضور نسل جدید در مسجد به عنوان خانه های خدا در زمین آینده خوب و روشنی را برای پرورش نیروهای متعهد و ارزشی دارد.

 

فتحی گفت: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مذهبی و ملی همچنین فعالیت های عام المنفعه با داشتن کتابخانه و برگزاری کلاس های عقیدتی و ... تلاش بسیار برای انس کودکان، نوجوانان و جوانان با کانون مساجد دارد.