بچه های مسجد النبی (ص) ساری در تکاپوی ثبت نام معتکفین با محوریت مهدویت
بچه هاي مسجد النبي (ص) ساري در تکاپوي ثبت نام معتکفين با محوريت مهدويت
مدیر کانون نبی رحمت (ص) ساری خبر داد:

بچه های مسجد النبی (ص) ساری در تکاپوی ثبت نام معتکفین با محوریت مهدویت

کاردلي از تکاپوي بچه هاي مسجد النبي (ص) ساري جهت ثبت نام مراسم معنوي معتکفين برادر به مدت شش روز با برنامه هاي متنوع نظير جلسات مهدويت همراه با سخنراني خبر داد.
شناسه خبر : 43940 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

«عادل کاردلی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: ثبت نام جهت مراسم معنوی اعتکاف ویژه برادران از امروز چهارشنبه (5 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می شود و تا دوشنبه (10 بهمن) ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) مسجد النبی (ص) شهرستان ساری با اشاره به اینکه هزینه ثبت نام در مراسم اعتکاف 150 هزار تومان است و اگر شخصی توان پرداخت این هزینه را ندارد به طور رایگان می تواند در این مراسم شرکت کند و همچنین دست گرم خیرین برای تقبل هزینه ها را می فشاریم، بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در آئین معنوی اعتکاف با شماره های 9305323034 یا 09370330070 تماس حاصل نمایند.

 

وی ابراز کرد: مراسم پرفیض اعتکاف، فرصت مغتنمی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه و زدودن غبار گناه از باطن خویش است که جهت تحقق این مهم هیئت امنای مسجدالنبی(ص)، پایگاه بسیج شهید اشرفی اصفهانی و کانون فرهنگی هنری نبی رحمت(ص) ساری آماده برپایی باشکوه همراه با برنامه های مداحی، دعاخوانی هنگام سحر، جلسات مهدویت همراه با سخنرانی و تفسیر قرآن هستند.   

 

کاردلی تصریح کرد: مسجدالنبی(ص) در خیابان بعثت، خیابان آزادی قرار دارد و با همکاری بچه های مسجدی و اعضای کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) مسجد النبی (ص) شهرستان ساری در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی را تدارک می بیند.

 

گفتنی است، آئین معنوی اعتکاف از 17-15 بهمن ماه برگزار می‌شود.