برگزیدگان پویش «من و مادرم» به همت کانون شهدای رکن کلا سیمرغ معرفی شدند
برگزيدگان پويش «من و مادرم» به همت کانون شهداي رکن کلا سيمرغ معرفي شدند

برگزیدگان پویش «من و مادرم» به همت کانون شهدای رکن کلا سیمرغ معرفی شدند

برگزيدگان پويش «من و مادرم» که به همت کانون فرهنگي هنري شهداي رکن کلا مسجد مهديه سيمرغ برگزار شد با داوري آثار رسيده از استان هاي مختلف معرفي شدند.
شناسه خبر : 43924 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

«رمضانعلی گیلکی پیشه» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: برگزیدگان پویش «من و مادرم» که به همت کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا مسجد مهدیه سیمرغ  به مناسبت هفته زن و تجليل از مقام مادران برگزار شد با داوری آثار رسیده از استان های مختلف معرفی شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا مسجد مهدیه سیمرغ با اشاره به اینکه بوسه بر دستان مادر و سجده بر چادر نماز مادر دو موضوع این مسابقه بود بیان کرد: عکس هایی از استان های قم، فارس، تهران و مازندران در فضای مجازی به پویش «من و مادرم» ارسال شد که با توجه به کیفیت و کارشناسی عکس ها، هفت عکس به مرحله بعد راه پیدا کردند و با توجه به این نفرات با قرعه کشی سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

وی ابراز کرد: «پرنیان ربیعی» از استان تهران، «ملیکا بهرامی» و «مهدیس شیری» هر دو از استان قم به عنوان نفرات برتر بودند که به آنها هدایای نقدی تقدیم شد.

 

گیلکی پیشه با اشاره به اینکه میانگین سنی شرکت کنندگان در پویش «من و مادرم» 12 سال بود، گفت: اجرای چنین برنامه هایی موجب گسترش فرهنگ فاطمی بین نسل های آینده ساز جامعه می شود و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره اهمیت هنر اجرای چنین پویش هایی لبیک و عمل به سخنان ارزشمند و حکیمانه معظم له به این مهم است.

 

وی اظهار امیدواری کرد که کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای فعالیت های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، عام المنفعه و ... در اشاعه ارزش هایی نظیر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و شهید و شهادت بیش از پیش در جامعه تاثیرگذار باشند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای رکن کلا مسجد مهدیه شهرستان سیمرغ با 535 عضو در روستای بالادسته رکن کلا این شهرستان واقع است که مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان شهدای والامقام بسیاری نظیر شهید سرلشگر خلبان«احمد کشوری»، عق‍‍اب‌ ت‍ي‍زپ‍رو‌از ج‍ب‍‍ه‍ه‌‌ه‍‍ا‌ي‌ ج‍ن‍گ و خلبان بالگرد عضو نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و شهید « صمصام طور»، فرمانده گردان امام محمد باقر(ع) لشگر25 کربلا را برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی ایران نثار کردند.