حسینیه عاشقان کربلا ساری میزبان مراسم اربعین شهید «احمد صالحی مله» می شود
حسينيه عاشقان کربلا ساري ميزبان مراسم اربعين شهيد «احمد صالحي مله» مي شود
با حضور بچه های مسجدی مازندران؛

حسینیه عاشقان کربلا ساری میزبان مراسم اربعین شهید «احمد صالحی مله» می شود

حسينيه عاشقان کربلا ساري ميزبان مراسم اربعين شهيد «احمد صالحي مله» از شهدا مدافع امنيت با برنامه هاي مختلف نظير اجراي گروه سرود «دختران بهشت» و آيين رونمايي از آثار خادمي اين وصال يافته به يار با حضور بچه هاي مسجدي مازندران مي شود.
شناسه خبر : 43743 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه  ای (فهما) از استان مازندران: حسینیه عاشقان کربلا ساری میزبان مراسم اربعین شهید «احمد صالحی مله» از شهدا مدافع امنیت و جهادگر بسیجی دهه هفتادی با اجرای گروه سرود «دختران بهشت» و آیین رونمایی از آثار خادمی این وصال یافته به یار با حضور بچه های مسجدی مازندران می شود.

 

براساس این گزارش: حجت الاسلام «محمد میرزامحمدی»، سخنران و «محمدرضا بذری»، مداح این مراسم معنوی هستند که «احمد بابایی»، شعرخوانی این مراسم را بر عهده دارد.

 

گفتنی است علاقه مندان برای شرکت در اربعین شهید «احمد صالحی مله» از ساعت 19 و 30 دقیقه پنجشنبه (29 دی) در حسینیه عاشقان کربلا ساری واقع در خیابان جام جم حضور یابند.

 

لازم به ذکر است، شهید «احمد صالحی مله»، جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود در حین ماموریت تعقیب و ‌گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.