تدارک کانون سیدالشهداء بابل برای یادواره شهدا/از سخنرانی تا برپایی نمایشگاه دفاع مقدس
تدارک کانون سيدالشهداء بابل براي يادواره شهدا/از سخنراني تا برپايي نمايشگاه دفاع مقدس

تدارک کانون سیدالشهداء بابل برای یادواره شهدا/از سخنرانی تا برپایی نمایشگاه دفاع مقدس

امامي با اشاره به سي و هفتمين برگزاري يادواره شهدا روستاي ميرودپشت به همت کانون فرهنگي هنري سيدالشهداء ميرودپشت مسجد امام حسن عسگري(ع) بابل همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين(س) و سومين سالگرد سردار دل ها از تدارک برنامه هاي متنوع به همراه سخنراني و برپايي نمايشگاه دفاع مقدس خبر داد.
شناسه خبر : 43368 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

«محمد امامی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: سی و هفتمین یادواره شهدای روستای میرودپشت شهرستان بابل همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و مراسم سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها با سخنرانی «امیر سرتیپ ستاد علیرضا الهامی»، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ومداحی «علی علیپور» و اجرای «مجتبی ابراهیم زاده» و قرائت کلام وحی توسط «محمدرضا شیرازی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) بابل بیان کرد: این یادواره با برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس جهت یادآوری فداکاری ها و نشان دادن صحنه ها و دستاوردهای هشت سال دفاع جانانه رزمندگان در برابر دشمنان تا دندان مسلح همراه است.

 

وی ابراز کرد: زمان این مراسم معنوی ساعت 14عصر پنج شنبه (15 دی) و مکان آن مسجد 14معصوم روستای میرودپشت شهرستان بابل است که از تمام خانواده معظم و معزز شهدا و امت شهیدپرور و ولایی جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

 

امامی تصریح کرد: سی و هفتمین برگزاری یادواره شهدا روستای میرودپشت به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) بابل و مشارکت نهادها و ستاد یادواره شهدای میرودپشت تدارک دیده شده است تا فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده ساز جامعه بیش از پیش تبیین شود و همواره مانا بماند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء میرودپشت مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرستان بابل یکی از کانون های بسیار فعال در سطح استان و حتی کشور با یکهزار و 357 عضو در روستای میرودپشت دهستان گنج افروز این شهرستان واقع است و فعالیت های مختلفی نظیر برنامه های هنری، فرهنگی و خداپسندانه را در دستور کار دارد.