استقبال گسترده از غرفه نیکوکاری کانون مساجد در نمایشگاه گفتمان خدمت مازندران
استقبال گسترده از غرفه نيکوکاري کانون مساجد در نمايشگاه گفتمان خدمت مازندران

استقبال گسترده از غرفه نیکوکاری کانون مساجد در نمایشگاه گفتمان خدمت مازندران

مسئولين و مردم با حضور در نمايشگاه گفتمان خدمت استان مازندران از غرفه نيکوکاري کانون فرهنگي هنري مساجد اين استان در دهه بصيرت و ايام شهادت سردار حاج قاسم سليماني بازديد و استقبال گسترده اي کردند.
شناسه خبر : 43311 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: نمایشگاه گفتمان خدمت در راستای مطالبه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفتمان سازی کارهای جهادی در دهه بصیرت و ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به‌ صورت جهادی و انقلابی از 11-8 دی ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد که حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان نیز در آن جهت تبین وظایف و عملکرد کانون های مساجد حضور فعالی داشت.

 

بر اساس این گزارش: مسئولین و مردم با حضور در نمایشگاه گفتمان خدمت استان مازندران از غرفه نیکوکاری کانون فرهنگی هنری مساجد این استان بازدید و استقبال گسترده ای کردند و از نزدیک با فعالیت های خداپسندانه و دستگیری این مراکز از خانواده های کم برخوردار به ویژه ایام شیوع کرونا آشنا شدند.

بر پایه این گزارش: حضور مدیر مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران نظیر حجت الاسلام «ذکرالله محمدی فر»، مدیر کانون طلیعه نور شهرستان جویبار نیز در نمایشگاه گفتمان خدمت و بازدید از غرفه نیکوکاری کانون مساجد یکی از جلوه های بارز شرکت فعالین این مراکز در صحنه های مختلف محسوب می شود.

 

گفتنی است، این جشنواره در راستای شناسایی، تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری که روحانی محور هستند برگزار شد که در مراسم اختتامیه آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولین و آحاد مردم شرکت داشتند.