مروری بر فعالیت های کانون میعاد سوادکوه شمالی/ از برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه تا فضاسازی به مناسبت دهه بصیرت
مروري بر فعاليت هاي کانون ميعاد سوادکوه شمالي/ از برگزاري مراسم سوگواري ايام فاطميه تا فضاسازي به مناسبت دهه بصيرت

مروری بر فعالیت های کانون میعاد سوادکوه شمالی/ از برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه تا فضاسازی به مناسبت دهه بصیرت

نبوي از تدارک برنامه هايي به مناسبت ايام فاطميه تا فضاسازي دهه بصيرت جهت تبيين اقشار مختلف مردم به ويژه آينده سازان جامعه به همت کانون فرهنگي هنري ميعاد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) چالي شهرستان سوادکوه شمالي خبر داد.
شناسه خبر : 43283 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

«شیرزاد نبوی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چالی شهرستان سوادکوه شمالی در مناسبت های مذهبی و ملی و همچنین فعالیت های خداپسندانه جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار برنامه هایی را به همت اعضای کانون یا مشارکت و همکاری با نهادهای دیگر در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چالی شهرستان سوادکوه شمالی بیان کرد: برنامه ای با عنوان «خون زهرا زینت دین خدا» ویژه ایام فاطمیه با سخنرانی «علی پیرفلک»، فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی و با بانوای ذاکران اهل بیت، ساعت ۱۸ امروز یکشنبه(11 دی) با مشارکت این کانون در یادمان شهدای گمنام شیرگاه تدارک دیده شده است.

وی فضاسازی دهه بصیرت در کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چالی شهرستان سوادکوه شمالی را از برنامه های دیگر این کانون برشمرد و تصریح کرد: دهه بصیرت باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه به خوبی تبیین شود.

 

نبوی ابراز کرد: بیان ارزش ها و فضائل بزرگان دین و شناساندن ایام الله ها یکی از وظایف مهم دستگاه ها و ادارات مختلف نظیر کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در این راستا کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چالی شهرستان سوادکوه شمالی تمام تلاش خویش را برای رسیدن به این مهم بکار می گیرد.