دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای مدیران کانون‌های مساجد نکا برگزار می‌شود
دوره‌هاي آموزشي کمک‌هاي اوليه براي مديران کانون‌هاي مساجد نکا برگزار مي‌شود
در قالب امضای تفاهم‌‌نامه؛

دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای مدیران کانون‌های مساجد نکا برگزار می‌شود

با امضاي تفاهم‌نامه ميان هلال احمر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نکا؛ دوره‌هاي آموزشي کمک‌هاي اوليه و فوريت‌هاي پزشکي هلال احمر براي مديران و علاقه‌مندان عضو در کانون‌هاي مساجد شهرستان نکا برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 43069 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «مهدی روحی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا و «زهرا اسکندریان»، مسئول آموزش جمعیت هلال احمر این شهرستان با هدف امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و ستاد کانون های مساجد مازندران با یکدیگر دیدار کرده و مراتب برگزاری دوره های آموزشی برای کانون های مساجد این شهرستان را بررسی کردند.

روحی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: در شهرستان نکا تاکنون 95 کانون فرهنگی هنری مساجد در زمینه های مختلف اجتماعی، هنری، قرآنی، فرهنگی، عام المنفعه و ... فعالیت دارند که در شهر و روستاهای این شهرستان واقع هستند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا  بیان کرد: از ظرفیت کانون فرهنگی هنری مساجد می توان برای امور مختلفی بهره گرفت و یاری رسان جمعیت هلال احمر بود.

 

روحی ابراز کرد: تفاهم نامه بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و هلال احمر و یادگیری آموزش های لازم، زمینه ساز یاری اقشار مختلف مردم در شرایط مورد نیاز است.

برپایه این گزارش: در ادامه اسکندریان؛ از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های خوبی برای آموزش موارد مورد نیاز مردم یاد کرد و افزود: کمک های اولیه و فوریت های پزشکی با ارائه گواهینامه در کانون های مساجد شهرستان نکا اجرایی خواهد شد.

 

مسئول آموزش جمعیت هلال احمر با اشاره به شعار «هر خانواده یک هلال احمر» اظهار کرد: دوره‌های آموزشی توسط جمعیت هلال احمر رایگان است و اعضای علاقه مند واجد شرایط در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نکا از این آموزش ها بهره مند شوند.

 

اسکندریان بیان کرد: با یادگیری آموزش هایی که توسط جمعیت هلال احمر گذاشته می شود علاوه بر کمک به سایر هموطنان می تواند منبع درآمدی برای خود شخص فراگیرنده شود و این نیاز به گذراندن موفقیت آمیز دوره های آموزشی دارد.

گفتنی است، در این جلسه شرایط و چگونگی اجرای آموزش ها توسط جمعیت هلال احمر با حضور منتخبین مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان نکا به تبادل نظر گذاشته شد.