جلسه هم‌اندیشی کانون‌های مساجد جویبار با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران برگزار شد
جلسه هم‌انديشي کانون‌هاي مساجد جويبار با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی کانون‌های مساجد جویبار با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران برگزار شد

جلسه هم انديشي کانون هاي مساجد شهرستان جويبار با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران و کارشناسان اين ستاد برگزار و بر بهره گيري درست از فضاي مجازي براي ارتقاي فعاليت هاي ارزشي و تاثيرگذار در اين مراکز تاکيد شد.
شناسه خبر : 43061 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جلسه هم اندیشی کانون های مساجد شهرستان جویبار در راستای طرح قرارگاه محله مهدوی و اسلامی، عصر روز گذشته دوشنبه (28 آذر) با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد فهما مازندران و کارشناسان این ستاد و «حسین شعبانی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  در این اداره برگزار شد.

 

حجت الاسلام نعمتی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جویبار اظهار کرد: کانون های مساجد فعالیت های مختلفی نظیر برنامه های هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، عام المنفعه و ... را برای اقشار مختلف مردم انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه باید مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد باشند و مدیران این مراکز به پرورش آنها به عنوان نیروهای متعهد و متخصص بپردازند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند که «اگر من امروز رهبر نبودم، رییس فضای مجازی می شدم» که این سخن ارزشمند معظم له بیانگر اهمیت فضای مجازی و استفاده درست از آن است که مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید از فرصت مجازی به بهترین صورت برای ارتقای فعالیت های ارزشی و تاثیرگذار بهره لازم را ببرند.

 

بر اساس این گزارش: «حسین شعبانی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جویبار نیز ضمن خیر مقدم گویی از حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کارشناسان این ستاد برگزاری چنین نشست های صمیمانه ای را به فال نیک گرفت.

 

وی اظهار کرد: 32 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان جویبار فعالیت دارند که از این تعداد، 21 کانون مساجد روستایی و مابقی کانون مساجد شهری هستند و با توجه به ظرفیت های خویش، برنامه هایی را در مناسبت های مذهبی و ملی تدارک می بینند.

 

شعبانی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد با توجه به فعالیت های متنوع می توانند منشا تحولات و تاثیرگذار در جامعه و بین آحاد مردم باشند، بیان کرد: هم افزایی و تعامل بین کانون های مساجد و نهادهای دیگر فرهنگی موجب تولید اثرات فاخر در جامعه می شود.

 

گفتنی است، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جویبار که در این نشست شرکت داشتند به طرح پیشنهادات و مشکلات خویش درباره فعالیت های کانون های مساجد پرداختند و همچنین بازدید از چند باب کانون های مساجد شهرستان جویبار و مشاهده از نزدیک امکانات، فعالیت ها، کمبودها و ... از موارد دیگر برنامه دوشنبه (28 آذر) با حضور کارشناسان ستاد فهما مازندران در این شهرستان بود.