تئاتر «سفینه نور» با رویکرد جهاد تبیین در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا می‌شود
تئاتر «سفينه نور» با رويکرد جهاد تبيين در ايام شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا مي‌شود
مدیر کانون شهید مطهری بابل خبر داد:

تئاتر «سفینه نور» با رویکرد جهاد تبیین در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اجرا می‌شود

کامياب، از اجراي تئاتر «سفينه نور» به همت کانون شهيد مطهري بابل خبر داد و گفت: اين تئاتر با رويکرد جهاد تبيين به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در 10 شهرستان در سطح استان مازندران اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 42896 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

«محمدرضا کامیاب» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: تئاتر«سفینه نور» با رویکرد جهاد تبیین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، وقایع بعد از رحلت پیامبر(ص) به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل اجرا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد خراسانی رودگرمحله بابل بیان کرد: 50 هنرمند مسجدی در این تئاتر با رویکرد جهاد تبیین را اجرا می کنند که علاوه بر متعهد بودن در وادی هنر نیز متخصص هستند.

کامیاب با اشاره به اینکه اولین اجرای تئاتر «سفینه نور» از روز گذشته (۲۰ آذر) از شهرستان رامسر در مجتمع فرهنگی شهید سلمان نژاد کلید خورد و تا ( ۶ دی ماه) با بیش از ۳۰ اجرا ادامه دارد از تمام علاقه مندان وادی هنر به ویژه هنرهای ارزشی جهت مشاهده این تئاتر دعوت بعمل آورد.

وی تصریح کرد: پنجمین سال متوالی تئاتر «سفینه نور» به معرض دید علاقه مندان گذاشته می شود و تاکنون اقشار مختلف مردم از این تئاتر استقبال خوبی داشتند.