دیدار سرپرست ستاد فهمای مازندران با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان سیمرغ
ديدار سرپرست ستاد فهماي مازندران با مديران کانون‌هاي مساجد شهرستان سيمرغ

دیدار سرپرست ستاد فهمای مازندران با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان سیمرغ

حجت الاسلام نعمتي، در جمع مديران کانون مساجد شهرستان سيمرغ حاضر شد و بر تربيت نسل جديد با هويت انقلابي تاکيد کرد.
شناسه خبر : 42823 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز (16 آذر) در جمع مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان سیمرغ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان حضور یافت و با آنها به گفت و گو صمیمانه پرداخت.  

 

حجت الاسلام نعمتی طی سخنانی به فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و افزود: با انجام سیره آن حضرت و اهل بیت از پیروان واقعی آنها شویم که به اینگونه هم به سعادت دنیوی و هم اخروی خواهیم رسید.

 

وی اظهار کرد: تربیت نسل جدید با هویت انقلابی یکی از دغدغه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که به فضل الهی به این مهم با اجرای برنامه های متعدد اهتمام ویژه ای دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: با توجه به هجمه دشمنان به ارزش ها باید برای مقابله و مصون ماندن از این هجمه ها، ادارات و دستگاه های مختلف برنامه های ارزشی را در دستور کار قرار دهند.

 

وی به فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند که «اگر من اموز رهبر نبودم، رییس فضای مجازی می شدم» و این سخن گوهربار بیانگر اهمیت فضای مجازی و استفاده درست از آن است.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور فعالیت دارند که با توجه به فعالیت در عرصه های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی و ... به پشتوانه مالی مناسب فعالیت های متنوع نیاز دارند.

 

بر اساس این گزارش: «خسرو سیفی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی به فعالیت های صورت گرفته توسط این اداره برای کانون های مساجد پرداخت و بر عزم راسخ ارتقای کانون فرهنگی هنری مساجد های این شهرستان توسط این اداره تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد رفع محرومیت فرهنگی و سالم سازی جامعه است، افزود: مساجد مهم ترین پایگاه دینی محسوب می شوند و مرکز تحولات روحی و روانی برای جوانان و زمینه ساز حضور جوانان متعهد به خانه های خدا بر زمین و کانون های مساجد هستند.

 

سیفی با اشاره به وجود 18 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان سیمرغ بر توجه ویژه به دریافت مجوز الکترونیکی و تعیین رواق توسط کانون های مساجدی که تاکنون موفق به انجام آنها نشدند و همچنین اجرایی کردن چهارمین رویداد ملی فهما تاکید و اظهار امیدواری کرد که در این رویداد، کانون های مساجد این شهرستان رتبه های بالایی را به خود اختصاص دهند.