پیکر شهید «احمد صالحی مله» پس از اقامه نماز در شهرستان ساری به خاک سپرده شد
پيکر شهيد «احمد صالحي مله» پس از اقامه نماز در شهرستان ساري به خاک سپرده شد
با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران؛

پیکر شهید «احمد صالحی مله» پس از اقامه نماز در شهرستان ساری به خاک سپرده شد

پيکر پاک شهيد «احمد صالحي مله» از شهداي مدافع امنيت پس از اقامه نماز توسط نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور فعال بچه هاي مسجدي و ساير اقشار مردم در آرامگاه ملامجدالدين ساري به خاک سپرده شد.
شناسه خبر : 42725 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «احمد صالحی مله» از شهدای مدافع امنیت و از جوانان دهه هفتادی، چهارشنبه (9 آذر) در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان جرعه نوش شهد شهادت شد.

براساس این گزارش: مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان(عج) و بسیجی شهید «احمد صالحی مله» که در سال 1372 دیده به جهان گشود در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد که حضور سنین مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان بیانگر ادامه اهداف شهدا برای صیانت از خاک و ناموس کشور جمهوری اسلامی ایران است.

بر پایه این گزارش: پیکر پاک شهید «احمد صالحی مله» از شهدای مدافع امنیت امروز شنبه (12 آذر) پس از اقامه نماز توسط آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور فعال بچه های مسجدی،  خانواده معظم و معزز شهدا و سایر اقشار مردم با شکوه تمام از امامزاده یحیی(ع) ساری تشییع و در آرامگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.