برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان سیمرغ با حضور فعال بچه های مسجدی
برگزاري يادواره سرداران و شهداي شهرستان سيمرغ با حضور فعال بچه هاي مسجدي

برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان سیمرغ با حضور فعال بچه های مسجدی

يادواره سرداران، اميران و 150 شهيد شهرستان سيمرغ با حضور فعال بچه هاي مسجدي با سخنراني مشاور فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42695 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهارکرد: یادواره سرداران، امیران و 150 شهید شهرستان سیمرغ با حضور فعال بچه های مسجدی با سخنرانی امیر سرتیپ یاسینی، مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ اظهار کرد: صادق آهنگران نیز در این یادواره به مداحی می پردازد.

 

وی بیان کرد: اجرای سرود به نام «لیلا مجنون» کاری از کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ و دارالقرآن یاسین اداره آموزش و پرورش این شهرستان تقدیم به خواهران، مادران و همسران شهید، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و برگزاری برنامه های فرهنگی و روزنامه دیواری توسط دانش آموزان از برنامه های جانبی این یادواره شهدا هستند.

 

هاشمی بیان کرد: علاقه مندان وادی شهید و شهادت جهت حضور در این مراسم ساعت 14 امروز پنجشنبه (10 آذر) در سالن ورزشی شهید احمد کشوری حضور یابند.

 

وی تصریح کرد: مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان سیمرغ تا پای جان برای صیانت از ارزش ها ایستاده اند و به داشتن شهدایی نظیر شهید«احمد کشوری»، عقاب تیزپرواز جبهه‌های جنگ تحمیلی افتخار می کنند و ادامه آرمان های والای شهدا را یک تکلیف می دانند و در مناسبت های مختلف، یاد و نام آنها را گرامی می دارند.