مروری بر فعالیت‌های کانون زینبیه نکا در هفته بسیج/ از دیدار با خانواده شهیدان تا توزیع بسته‌های معیشتی
مروري بر فعاليت‌هاي کانون زينبيه نکا در هفته بسيج/ از ديدار با خانواده شهيدان تا توزيع بسته‌هاي معيشتي

مروری بر فعالیت‌های کانون زینبیه نکا در هفته بسیج/ از دیدار با خانواده شهیدان تا توزیع بسته‌های معیشتی

کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در هفته بسيج برنامه هاي مختلفي نظير ديدار با خانواده شهيدان «محمدحسن و يوسفعلي اسدي طوسي» و تهيه و توزيع بسته هاي معيشتي به خانواده هاي کم برخوردار را اجرايي کرد.
شناسه خبر : 42672 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت های مذهبی و ملی، فعالیت های خداپسندانه و دستگیری از خانواده های کم برخوردار را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا بیان کرد: اعضای این کانون به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهیدان «محمدحسن و یوسفعلی اسدی طوسی» با حضور حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، نماینده ولی فقیه دربازرگانی منطقه ۲ کشور و امام جماعت کانون، فرماندهان پایگاه بسیج برادران و خواهران، هیات امنا، هیات مذهبی مسجد زینبیه، دیدار و گفت و گو صمیانه ای داشتند.

وی ابراز کرد: در این دیدار ضمن تجدید پیمان با شهیدان و امامین انقلاب بر ادامه راه شهدا و اطاعت از ولی فقیه، گره گشایی از مشکلات همچنین خدمت بی منت به مردم به ویژه خانواده های معظم و معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران تاکید شد و با تقدیم هدایایی از همسر شهید «محمدحسن اسدی طوسی» تجلیل بعمل آمد.

باقری گفت: همچنین کمک های مومنانه به نیازمندان آبرومند به مناسبت هفته بسیج به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: بسته های معیشتی و حمایتی در حدود 50 میلیون ریال شامل روغن، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه و ... به خانواده های نیازمند آبرومند اهداء شد.

 

باقری، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تجلیل از بسیجیان را از جمله برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در هفته بسیج برشمرد.