اجرای سرود «برای ایران» با محور جام جهانی فوتبال و حمایت از تیم ملی ایران به همت کانون معراج ارطه
اجراي سرود «براي ايران» با محور جام جهاني فوتبال و حمايت از تيم ملي ايران به همت کانون معراج ارطه

اجرای سرود «برای ایران» با محور جام جهانی فوتبال و حمایت از تیم ملی ایران به همت کانون معراج ارطه

گروه سرود شهيد «سعدالله چماني» کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم(ص) شهر ارطه به اجراي سرود «براي ايران» با محتواي جام جهاني فوتبال و حمايت از تيم ملي در ميدان شهداء اين شهر مي پردازد.
شناسه خبر : 42613 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

«زین الله چمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) شهر ارطه علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی، مذهبی، فعالیت های عام المنفعه به ویژه فعالیت های هنری با تشکیل گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» یکی از کانون های فعال در زمینه تولید و پخش سرودهای فاخر ارزشی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) شهر ارطه بیان کرد: گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» این کانون، ساعت 16 امروز دوشنبه (7 آذر) به اجرای سرود «برای ایران» در شهر ارطه با محتوای جام جهانی فوتبال و حمایت از تیم ملی می پردازد.

 

وی ابراز کرد: علاقه مندان جهت شنیدن سرود «برای ایران» در میدان شهداء محله جوجاده شهر ارطه حضور یابند.

 

چمانی تصریح کرد: شهید «سعدالله چمانی» در سال 1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گروه سرود کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه که به نام این شهید مزین است با  37 سال فعالیت، همنوایی روح عرشی این وصال یافته به یار را موجب بالندگی این گروه سرود و همچنین سوق دادن نوجوانان و جوانان بسیاری به سمت مسجد و فعالیت های هنری ارزشی می داند.

 

گفتنی است،  کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) در محله جوجاده شهر ارطه شهرستان قائمشهر واقع است.