ثبت‌نام در مسابقات جام قهرمانان بازی های (ps4) برای مدیران کانون های‌ مساجد استان مازندران رایگان شد
ثبت‌نام در مسابقات جام قهرمانان بازي هاي (ps4) براي مديران کانون هاي‌ مساجد استان مازندران رايگان شد

ثبت‌نام در مسابقات جام قهرمانان بازی های (ps4) برای مدیران کانون های‌ مساجد استان مازندران رایگان شد

ثبت نام در مسابقات جام قهرمانان بازي هاي ويديويي (ps4) براي مديران و اعضاي کانون هاي مساجد مازندران رايگان شد و علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام با ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اين استان تماس بگيرند.
شناسه خبر : 42568 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها با شعار «تا پای جان، برای ایران» با بخش حضوری بازی آفلاین فیفا در مازندران و چند استان دیگر کشور برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش: ثبت نام در مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی (ps4) ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران رایگان شد و ساعت 14 امروز شنبه (5 آذر)، سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران میزبان مدیران و اعضای علاقه مند کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این مسابقات می شود.

 

برپایه این گزارش: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقات امروز شنبه (5 آذر) و فردا یکشنبه (6 آذر) با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران تماس حاصل نمایند که جوائزی برای آن در نظرگرفته شده است.