تداوم سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان به همت کانون امام حسین(ع) جویبار
تداوم سلسله جلسه هاي شب نشيني با شهيدان به همت کانون امام حسين(ع) جويبار

تداوم سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان به همت کانون امام حسین(ع) جویبار

رحماني از تداوم سلسله جلسه هاي شب نشيني با شهيدان در شب هاي چهارشنبه به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) جويبار به همراه روايتگري و تحليل و بررسي وصيت نامه شهدا خبر داد.
شناسه خبر : 42492 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

«محمود رحمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان در شب های چهارشنبه به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار برگزار می شود که تمام اعضای خانواده می توانند در این برنامه حضور یابند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار بیان کرد: «عبدالله گرزین»، پژوهشگر و راوی دفاع مقدس، روایتگری و «محمود رحمانی»، تحلیل و بررسی وصیت نامه شهدا این هفته سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تحلیل و بررسی وصیت نامه شهدا را برگ افتخاری در زندگی خویش می دانم، ابراز کرد: تحلیل و بررسی وصیت نامه پرستوهای خونین بال باید به درستی و شفافیت لازم صورت گیرد تا اهداف شهدا برای همیشه تاریخ و نسل های آینده مانا و جاودان بماند.

 

رحمانی با بیان اینکه سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان، شامگاه چهارشنبه (2 آذر) با اقامه نماز مغرب و عشا همراه است، تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه به شهرستان جویبار، خیابان امام خمینی(ره)، مسجد صاحب الزمان (عج) فقیه محله مراجعه کنند.