فعالیت های کانون خانه خورشید بابل در هفته کتابخوانی/ از تقدیر کتابدار تا برپایی میز همایش کتاب
فعاليت هاي کانون خانه خورشيد بابل در هفته کتابخواني/ از تقدير کتابدار تا برپايي ميز همايش کتاب

فعالیت های کانون خانه خورشید بابل در هفته کتابخوانی/ از تقدیر کتابدار تا برپایی میز همایش کتاب

کانون فرهنگي هنري خانه خورشيد مسجد محدثين بابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني، فعاليت هاي متنوعي نظير تقدير کتابدار تا برپايي ميز همايش کتاب را جهت انس بيشتر آحاد مردم به ويژه آينده سازان جامعه با اين يار مهربان در دستور کار قرار داد.
شناسه خبر : 42343 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

«ناهید سلطانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متعددی نظیر برپایی میز مطالعه و کتاب، اهدای کتاب به زائرین مسجد، بازدید کتابخانه کانون توسط دانش آموزان دبیرستانی و طلاب، برپایی میزهمایش کتاب با محوریت به امانت دادن کتاب و معرفی کتاب ها، فروش کتاب با تخفیف 40 درصد و معرفی کتاب در کلاس های آموزشی و اخلاق را تدارک دید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار از من که از ابتدای تأسیس کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل تاکنون امور کتابخانه تخصصی مهدویت این مسجد را عهده دار هستم با دریافت هدیه ای توسط حجت‌الاسلام «عسکر نصیرایی»، امام جماعت مسجد تقدیر شدم.

این کتابدار نمونه ابراز کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل در فضای 170 متری با حدود شش هزار جلد کتاب که از این تعداد بیش از هزار و 200 عنوان کتاب درباره مهدویت است افتخار خدمات رسانی به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی به ویژه کتاب هایی با موضوع مهدویت را دارد.  

 

وی گفت: مسئولین و متولیان مسجد محدثین بابل به دلیل انتساب این مسجد به آقا امام زمان(عج)، تلاش بسیاری جهت نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه آینده سازان جامعه با آن حضرت دارند و همچنین برنامه های متنوعی نیز برای اشاعه فرهنگ مهدویت در مناسبت های مختلف تدارک می بینند.  

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین شهرستان بابل با 225 عضو در چهار راه گلشن، خیابان شهید نواب صفوی واقع است.