کانون های مساجد بازوهای توانمند برای فرهنگ‌سازی در عرصه صیانت از منابع طبیعی هستند
کانون هاي مساجد بازوهاي توانمند براي فرهنگ‌سازي در عرصه صيانت از منابع طبيعي هستند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری:

کانون های مساجد بازوهای توانمند برای فرهنگ‌سازی در عرصه صیانت از منابع طبیعی هستند

عطايي گفت: مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بازوهاي توانمند براي اداره منابع طبيعي و آبخيزداري جهت فرهنگ سازي صيانت از منابع طبيعي هستند.
شناسه خبر : 42298 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز پنجشنبه (26 آبان) با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری و سرهنگ «مجید ذکریایی»، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران، جهت تعامل و انعقاد تفاهم نامه دیدار و گفت و گو داشتند.  

 

«اسحاق عطایی»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: پرورش جنگل و جنگل کاری و حفاظت فیزیکی با توان نیروی انسانی از جمله وظایف منابع طبیعی و آبخیزداری محسوب می شوند.

 

وی با شاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که « حفظ و حفاظت ازمنابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود »، بیان کرد: با هوشیاری و آموزش به اقشار مختلف مردم، می توان به منویات معظم له رسید.

 

عطایی ابراز کرد: در اداره ترویج، کلاس های آموزشی برای سنین مختلف برگزار می شود و با توجه به اهمیت مساجد از صدر اسلام جهت برنامه ریزی و فرهنگ سازی بنابراین مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند بازوهای توانمند برای منابع طبیعی و آبخیزداری و فرهنگ سازی صیانت از منابع طبیعی باشند.

 

وی با بیان اینکه تمام مردم باید حافظ منابع طبیعی باشند، اظهار امیدواری کرد که در قالب یک تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرهنگ منابع طبیعی را گسترش دهیم و در جلوگیری از تصرف منابع طبیعی، گام مثبت و تاثیرگذاری برداریم.