روایتی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران در هفته کتاب
روايتي از فعاليت‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد مازندران در هفته کتاب

روایتی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران در هفته کتاب

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني فعاليت هاي متعددي نظير برنامه متمرکز شنبه هاي کتاب مساجد با حضور مسئولين استاني و تکريم فعالان حوزه کتاب جهت انس بيشتر با يار مهربان را لحاظ کرده است.
شناسه خبر : 42235 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ماه سال جاری با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در حال برگزاری است که در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کانون های مساجد این استان برنامه های متنوعی را لحاظ کرده اند.

 

براساس این گزارش: برنامه متمرکز شنبه های کتاب مساجد با حضور مسئولین استانی، تکریم فعالان حوزه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نظارت و سرکشی از کتابخانه ها از جمله فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در هفته کتاب و کتابخوانی جهت انس بیشتر عموم مردم با یار مهربان محسوب می شوند و همچنین کانون های مساجد دیار علویان در این هفته برنامه هایی جهت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را در دستور کار دارند.

 

برپایه این گزارش: 437 کتابخانه عمومی در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران فعالیت دارند که از این تعداد 330 کتابخانه به صورت مخزن دار و همچنین تعداد 107 کتابخانه از کتابخانه های مساجد استان در شمار کتابخانه های باز قرار دارند.