وبینار آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در مازندران برگزار شد
وبينار آموزشي چهارمين رويداد ملي «فهما» در مازندران برگزار شد

وبینار آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در مازندران برگزار شد

وبينار آموزشي چهارمين رويداد ملي «فهما» در استان مازندران براي شبکه رابطين و کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در بستر فضاي مجازي به همت ستاد کانون هاي مساجد اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 42178 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: وبینار آموزشی چهارمین رویداد ملی «فهما» در مازندران برای شبکه رابطین و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز یکشنبه (22آبان) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش: این جلسه توجیهی در دو نوبت صبح و عصر ساعت های 10 و 19 در نظر گرفته شده است که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان تدارک دیده شد.

 

بر پایه این گزارش: «الهام السادات هاشمی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران طی سخنانی به تشریح چهارمین رویداد ملی «فهما»، دریافت مجوز الکترونیکی و وظایف رابطین پرداخت و اظهار کرد: جبهه امروز جبهه فرهنگی است و جوانان و نوجوانان را باید برای در امان ماندن از هجمه ها به سمت مسجد طراز اسلامی سوق داد.

 

وی با اشاره به اینکه معرفی طرح ها، ایده ها و حتی خدمات کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمین رویداد ملی «فهما» لحاظ شده است، افزود: پرورش نیروی جوان متعهد و ارزشی یکی از ثمرات فعالیت های متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد به شمار می آید.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: جهت ارزیابی کارشناسان و رابطین از 27-25 آبان از دستورالعمل چهارمین رویداد ملی «فهما» از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آزمونی گرفته خواهد شد که هریک از رابطین می توانند تا قبل از برگزاری آزمون، سوالات خود را از بخش فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بپرسند و چگونگی امتحان اطلاع رسانی می شود.

 

گفتنی است، 57 نفر در شبکه رابطین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در 22 شهرستان این استان جهت توجیه چهارمین رویداد ملی «فهما» کانون های  مساجد دیار علویان فعالیت دارند.