اعضای کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ چند خانواده نیازمند را صاحب خانه کردند
اعضاي کانون منتظران مهدي (عج) شهرستان سيمرغ چند خانواده نيازمند را صاحب خانه کردند
با مشارکت بچه‌های مسجد در ساخت منزل مسکونی؛

اعضای کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان سیمرغ چند خانواده نیازمند را صاحب خانه کردند

اسدي، با اشاره به تلاش‌هاي اعضاي کانون منتظران مهدي (عج) مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان سيمرغ در راستاي ساخت منزل مسکوني براي نيازمندان گفت: تاکنون چهار خانه با همت جهادي بچه‌هاي مسجد براي اين خانواده‌ها ساخته شده است.
شناسه خبر : 42137 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: منزل یکی از محرومین شهرستان سیمرغ به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران این شهرستان با زیربنای 50 متر مربع در حال ساخت است.


مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان سیمرغ  با اشاره به اینکه این منزل در حال ساخت واقع در روستای زیارکلا از پخش تالارپی این شهرستان قرار دارد، بیان کرد: این کانون از سال 1399 تاکنون در ساخت چهارخانه برای محرومین مشارکت داشت و در حال ساخت خانه برای دو نیازمند دیگر است.


وی افزود: این کانون جهت یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار در مناسبت های مختلف سال نظیر شب یلدا، عید نوروز با توزیع بسته های معیشتی و ... اقدام می کند تا سفره آنها رونق بگیرد و لبخند رضایت بر لب های نیازمندان بنشیند.


اسدی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) سیمرغ در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی را با هدف ترویج ارزش ها و سیره خاندان عصمت و طهارت در دستور کار دارد.


گفتنی است، کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان سیمرغ با 246 عضو از سال 1392 در روستای زیارکلا بخش تالارپی این شهرستان تاسیس شد.

.