کانون های فرهنگی هنری مساجد در شناساندن جهاد تبیین نقش آفرین باشند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در شناساندن جهاد تبيين نقش آفرين باشند
معاون تبلیغ حوزه های علمیه مازندران:

کانون های فرهنگی هنری مساجد در شناساندن جهاد تبیین نقش آفرین باشند

حجت الاسلام صادقي با اشاره به هوشياري ملت ايران در صحنه هاي مختلف گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در شناساندن جهاد تبيين، وظيفه مهمي برعهده دارند و نقش آفرين باشند.
شناسه خبر : 42115 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان به همراه سخنرانی، روایتگری، خواندن دعای توسل، وصیت نامه شهدا و ... با محوریت تحلیلی بر حوادث اخیر کشور و جهاد تبیین، شب گذشته (18 آبان) به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «لطیف صادقی»، معاون تبلیغ حوزه های علمیه مازندران در این برنامه طی سخنانی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: اشخاصی که در اغتشاشات اخیر شرکت داشتند با اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند اما ملت نستوه ایران در صحنه های مختلف حاضر هستند و مقابل توطئه ها، مقاومت می کنند.

 

وی اظهار کرد: حوادث اخیر کشور همانند زمان ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام علی(ع) است که دشمنان و افراد فریب خورده با عَلم کردن برخی از موارد در صدد تخریب اسلام ناب محمدی بودند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به جهاد تبیین از تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بیان کرد:  کانون های فرهنگی هنری مساجد در شناساندن جهاد تبیین، وظیفه مهمی بر عهده دارند و نقش آفرین باشند و با دعوت از کارشناسان برای شناساندن ابعاد بیشتر جهاد تبین بهره لازم را ببرند.

 

«محمود رحمانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار نیز در این برنامه اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و نیروهای مسجدی جهت  معرفی جهاد تبیین پای کار حضور یابند و صرفا به سخنرانی اکتفا نشود.

 

وی بیان کرد: اشخاص خُبره باید به شناساندن جهاد تبیین که از سفارش های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بپردازند و سایر افراد جامعه نیز در برابر این سفارش معظم له، وظیفه انجام و بکارگیری آن را دارند و انجام آن، هزینه ای ندارد.

 

گفتنی است، سلسله جلسه های شب نشینی با شهیدان به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار از  ساعت 20 چهارشنبه با حضور مسئولین، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و آحاد جامعه با دعوت از کارشناسان برگزار می شود.