مروری بر فعالیت‌های کانون شهدا مصلی فرح آباد در 13 آبان/از نامه ای به آرتین تا برپایی نمایشگاه آثارهنری دانش آموزان
مروري بر فعاليت‌هاي کانون شهدا مصلي فرح آباد در 13 آبان/از نامه اي به آرتين تا برپايي نمايشگاه آثارهنري دانش آموزان

مروری بر فعالیت‌های کانون شهدا مصلی فرح آباد در 13 آبان/از نامه ای به آرتین تا برپایی نمایشگاه آثارهنری دانش آموزان

کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز برنامه هاي متنوعي نظير نامه اي به آرتين، دلنوشته به سه شهيد دانش آموز شاهچراغ، برپايي نمايشگاه آثار هنري دانش آموزان و شرکت در راهپيمايي اين روز يوم الله را تدارک ديد.
شناسه خبر : 41921 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

«نجیبه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز برنامه های متنوعی را جهت گرامیداشت این روز پرحماسه تدارک دید تا دانش‌آموزان متعهد و ارزشی را برای آینده جامعه اسلامی پرورش دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد بیان کرد: راهپیمایی بزرگ روز ۱۳ آبان از ساعت 10 و 30 دقیقه از مسجد امم حسن مجتبی(ع) (شاه عباسی) تا مصلی شهر فرح آباد برگزار می شود که از تمام اقشار جامعه جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت بعمل می آید.

 

وی ابراز کرد:  مسابقه روز ۱۳ آبان شامل دلنوشته به سه شهید دانش آموز شاهچراغ، نامه ای به آرتین، عکاسی برتر و برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد محسوب می شوند که  دانش آموزان جهت شرکت در مسابقه، موارد ذکر شده را به همراه خود در روز جمعه(13 آبان) به مصلی شهر فرح آباد آورده و به قید قرعه به ۱۳ نفر جایزه تقدیم می شود.

 

رضایی گفت: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با 910 عضو، علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی اهتمام ویژه به پرورش نیروهای متعهد و مسجدی با برپایی اردوهای زیارتی – سیاحتی، کلاس های آموزشی و ... دارد.