فعالیت های مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر به مناسبت 13 آبان؛ از تعامل با مدرسه صدیقه طاهره(س) تا تماشای فیلم
فعاليت هاي مسجد اميرالمومنين(ع) قائمشهر به مناسبت 13 آبان؛ از تعامل با مدرسه صديقه طاهره(س) تا تماشاي فيلم

فعالیت های مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر به مناسبت 13 آبان؛ از تعامل با مدرسه صدیقه طاهره(س) تا تماشای فیلم

مسجد اميرالمومنين(ع) و مدرسه صديقه طاهره(س) قائمشهر به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز با تدارک برنامه هايي نظير راهپيمايي، برپايي جشنواره غذا و تماشاي رايگان فيلم به تعامل با يکديگر جهت پرورش آينده سازان جامعه متعهد و ارزشي مي پردازند.
شناسه خبر : 41908 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

«میلاد حسن زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز، بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر و مدرسه صدیقه طاهره(س) در برنامه ای مشترک، فعالیت های متنوعی را تدارک دیدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر بیان کرد: راهپیمایی، برپایی جشنواره غذا و تماشای رایگان فیلم پسر دلفینی در ساعت 14 امروز چهارشنبه (11آبان) در سینما حُر شهرستان قائمشهر از برنامه های مشترک مسجد امیرالمومنین(ع) و مدرسه صدیقه طاهره(س) شهرستان قائمشهر محسوب می شوند.

 

وی ابراز کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني و روز دانش آموز، فرصت خوبی برای پرورش نیروهای متعهد و ارزشی در مساجد و مدارس که دو پایگاه مهم تربیت نیروهای انقلابی آینده سازان جامعه است به شمار می آیند و مسجد امیرالمومنین(ع)  شهرستان قائمشهر چنین برنامه هایی را در دستور کار دارد.

 

حسن زاده، برپایی اردوهای تفریحی و زیارتی برای آینده سازان جامعه، برگزاری کلاس های متنوع عقیدتی و آموزشی، تولید نرم افزار و گرامیداشت مناسبت های مذهبی و ملی را از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر برای جوانان، نوجوانان و کودکان برشمرد و تصریح کرد: این کانون با 581 عضو در خیابان شهید محمد بلباسی(مهمانسرا)، یاس 37 قرار دارد.