سلسله جلسات شب نشینی با شهیدان به همت کانون امام حسین(ع) جویبار برگزار می شود
سلسله جلسات شب نشيني با شهيدان به همت کانون امام حسين(ع) جويبار برگزار مي شود

سلسله جلسات شب نشینی با شهیدان به همت کانون امام حسین(ع) جویبار برگزار می شود

سلسله جلسات شب نشيني با شهيدان به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) جويبار با موضوع بررسي تحولات اخير کشور به همراه سخنراني، روايتگري، خواندن دعاي توسل و وصيت نامه شهدا برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41891 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

«محمود رحمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: سلسله جلسات شب نشینی با شهیدان، فرصتی است تا در فضایی ساده و صمیمی از سیر و سلوک شهدای عزیز، درس ولایتمداری و بصیرت و دفاع جانانه از انقلاب و ارزش ها را بیاموزیم و با همراهی امیدبخش و اتحادآفرین در چنین برنامه هایی در کارزار قطعی و فوری «جهاد تبیین» نقش آفرینی موثری داشته باشیم و زمینه ناکامی و شکست بدخواهان ملت بزرگ ایران را فراهم آوریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) جویبار با اشاره به اینکه  این برنامه با موضوع بررسی تحولات اخیر کشور به همت این کانون و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی باغبان محله به همراه سخنرانی، روایتگری، خواندن دعای توسل، وصیت نامه شهدا و ... برگزار می شود، افزود: دادفر، کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی و حجت الاسلام بهرامی به ترتیب سخنرانی و روایتگری این برنامه را بر عهده دارند.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه و ناکام گذاشتن دشمنان به ویژه منافقان فرصت طلب و دلگرم کردن نیروهای انقلابی و یاس و ناامیدی جبهه نفاق و کفر، ساعت 22-20 امشب چهارشنبه (11 آبان) به حسینیه بزرگ باغبان محله شهرستان جویبارمراجعه کنند.

 

رحمانی گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار که کانون تخصصی روایت تاریخ انقلاب اسلامی و سیره شهدای این شهرستان است جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ها اهتمام ویژه دارد و از تمام علاقه مندان به این وادی جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.