یادواره شهدا با مشارکت کانون فرهنگی هنری قدس بهشهر برگزار می شود
يادواره شهدا با مشارکت کانون فرهنگي هنري قدس بهشهر برگزار مي شود
در شب 13 آبان؛

یادواره شهدا با مشارکت کانون فرهنگی هنری قدس بهشهر برگزار می شود

يادواره 72 شهيد دفاع مقدس و مدافعين حرم دهستان ميانکاله و دو شهيد خوشنام بندر اميرآباد با مشارکت کانون فرهنگي هنري قدس مسجد جامع زاغمرز بهشهر در شب 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41844 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

«علی شهبازی عبدالملکی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: یادواره 72 شهید دفاع مقدس و مدافعین حرم دهستان میانکاله و دو شهید خوشنام بندر امیرآباد با مشارکت کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع زاغمرز بهشهر در شب 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع زاغمرز بهشهر با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و نام شهدا وظیفه تک تک آحاد جامعه در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تا پای جان جهت صیانت از اهداف دلاورمردان است، بیان کرد: «جواد اسماعیلی»، مشاور استاندار مازندران و «سعید کاظمی» به ترتیب سخنران و مداح این یادواره هستند.

 

وی به برپایی ایستگاه صلواتی در این یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: علاقه مندان وادی شهید و شهادت جهت شرکت در این مراسم معنوی، پنجشنبه (12 آبان) بعد از نماز مغرب و عشا به حسینیه سیدالشهداء بندر امیرآباد شهرستان بهشهر مراجعه کنند.