تجلیل از قهرمانان و مدال آوران نوجوان به همت کانون طلیعه نور جویبار
تجليل از قهرمانان و مدال آوران نوجوان به همت کانون طليعه نور جويبار

تجلیل از قهرمانان و مدال آوران نوجوان به همت کانون طلیعه نور جویبار

حجت الاسلام محمدي فر با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) درباره ضرورت اهميت به امر ورزش در کنار تهذيب سفارش هاي بسياري دارند از تجليل قهرمانان و مدال آوران نوجوان و جوان حيدرآباد به همت کانون فرهنگي هنري طليعه نور مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان جويبار خبر داد.
شناسه خبر : 41776 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

حجت الاسلام «ذکرالله محمدی فر» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری طلیعه نور مسجد صاحب الزمان(عج) جویبار علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی و فعالیت های خداپسندانه، تلاش بسیاری جهت پرورش نیروهای متعهد و متخصص مسجدی به ویژه برای گروه سنی نوجوان و جوان دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه نور مسجد صاحب الزمان(عج) حیدرآباد شهرستان جویبار بیان کرد: قهرمانان و مدال آوران  نوجوان و جوان حیدرآباد شهرستان جویبار دررقابت‌های استانی و جهانی با حضور مسئولان محلی به همت این کانون با تقدیم هدایایی تجلیل شدند.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره ضرورت اهمیت به امر ورزش در کنار تهذیب سفارش های بسیاری دارند و هر انسانی به ویژه آینده سازان جامعه با انجام  ورزش به دام وسوسه و گناه کمتر می افتند در این راستا نهادهایی همانند کانون های مساجد برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت ورزش، وظیفه مهمی به عهده دارند.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به حضور خویش در آیین تجلیل ابراز کرد: قدردانی از آینده سازان جامعه یکی از افتخارات مهم در کارنامه فعالیت من در عرصه مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد است که باتوجه به فعالیت های متنوع این مراکز تاثیرگذار از افرادی که برای زادگاه خویش به ویژه برای به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند طی آیینی تجلیل کنند.