دیدار صمیمانه اعضای کانون صراط سوادکوه با خانواده شهیدان «شیرزاد کاظمی» و «نقدعلی فتحی»
ديدار صميمانه اعضاي کانون صراط سوادکوه با خانواده شهيدان «شيرزاد کاظمي» و «نقدعلي فتحي»

دیدار صمیمانه اعضای کانون صراط سوادکوه با خانواده شهیدان «شیرزاد کاظمی» و «نقدعلی فتحی»

اعضاي کانون فرهنگي هنري صراط مسجد جامع سوادکوه با خانواده هاي شهيدان «شيرزاد کاظمي» و «نقدعلي فتحي» ديدار صميمانه اي داشتند و بر تجديد ميثاق با اهداف شهدا جهت صيانت از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران تاکيد کردند.
شناسه خبر : 41763 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

«فرزاد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع سوادکوه با خانواده های معظم و معزز شهیدان «شیرزاد کاظمی» و «نقدعلی فتحی» دیدار صمیمانه ای داشتند و بر تجدید میثاق با اهداف والای شهدا جهت صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع سوادکوه بیان کرد: دیدار با مادر شهیدان «شیرزاد کاظمی» و «نقدعلی فتحی» در روستای کارمزد جهت تجلیل از صبر زینبی مادران این شهیدان والامقام صورت گرفت که جگرگوشه های خویش را برای دفاع از خاک و ناموس میهن به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

 

وی ابراز کرد: تجلیل از خانواده های نستوه شهدا یک وظیفه همگانی محسوب می شود و در این راستا کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع سوادکوه در طول سال از خانواده های این دلاورمردان تقدیر بعمل می آورد تا قسمتی از دِین خویش را نسبت به آنها انجام دهد هر چند که خانواده های شکیبا شهدا، نیاز و توقعی به تجلیل ندارند.

 

فتحی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع سوادکوه با 758 عضو واقع در روستای کارمزد دهستان ولوپی علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اهتمام ویژه ای به اشاعه ارزش ها نظیر فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

گفتنی است، شهید «شیرزاد کاظمی» در 20مهرماه سال 1341 دیده به جهان گشود و در 21 دی ماه سال 1361 در فکه به دیدار حق شتافت و شهید «نقدعلی فتحی» در سال 1342 به دنیا آمد و در شرق بصره در سال 1363 شهد شهادت را نوشید.