اجرای پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» به همت کانون شهدای هریکنده بابل
اجراي پويش کتابخواني «سفيران دانايي» به همت کانون شهداي هريکنده بابل

اجرای پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» به همت کانون شهدای هریکنده بابل

ميرز انژاد با اشاره به اجراي پويش کتابخواني «سفيران دانايي» به همت کانون فرهنگي هنري شهداي هريکنده مسجد ولي عصر(عج) بابل خواستار همکاري نهادهاي فرهنگي و افراد علاقه مند جهت اهداي کتاب به اين پويش شد.
شناسه خبر : 41750 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» به همت کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل با توجه به سفارش های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره اهمیت مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل بیان کرد: پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» به همت این کانون از مهر ماه سال جاری آغاز شد و شش عضو این کانون، کوله های حاوی کتاب با موضوعات مختلف را به منازل اهالی هریکنده می برند و تحویل و برگشت کتاب هر دو هفته در روزهای جمعه صورت می گیرد.

 

وی ابراز کرد: خانواده ها در سنین مختلف به ویژه بانوان که نقش مهمی در خانواده و جامعه دارند با توجه به افزایش قیمت کتاب و علاقه مندی خویش برای ارتقای سطح علم و دانش، استقبال خوبی از پویش کتابخوانی داشتند.

 

میرزانژاد گفت: کمبود کتاب و به روز نبودن آنها از دغدغه های کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل در اجرای پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» است که علاقه مندان وادی کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های شخصی منازل خود به اهدای کتاب می پردازند اما با توجه به استقبال بسیار، این تعداد کتاب جوابگو نیست.

وی خواستار همکاری نهادهای فرهنگی و افراد علاقه مند جهت اهدای کتاب به کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل  جهت اجرای پویش کتابخوانی «سفیران دانایی» در سطح گسترده تر و برای سنین مختلف شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) شهرستان بابل با 120 عضو در روستای هریکنده دهستان گنج افروز این شهرستان واقع است.