موذن 10 ساله عضو کانون پنج تن آل عبا هادی شهر تقدیر شد
موذن 10 ساله عضو کانون پنج تن آل عبا هادي شهر تقدير شد

موذن 10 ساله عضو کانون پنج تن آل عبا هادی شهر تقدیر شد

«فتاح محسن زاده»، حافظ قرآن و موذن 10 ساله اهل اسي کلاء پازوار شهرستان بابلسر و عضو کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادي شهر با حضور مسئولين توسط فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان بابلسر تقدير شد.
شناسه خبر : 41677 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

«فتاح محسن زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: تلاوت قرآن در یادواره ۸۶ شهدای گرانقدر منطقه پازوار شهرستان بابلسر در گلزار شهدای اسی کلا پازوار با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و شرکت گسترده اقشار مختلف مردم بر عهده من بود که تلاوت آیات معجزه پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) در یادواره کبوتران خونین بال یکی از افتخارات مهم زندگی من محسوب می شود.

حافظ قرآن، موذن و همچنین عضو کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادی شهر بابلسر بیان کرد: سرهنگ «مصطفی بازوند»، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بابلسر به من که مقام اول در مسابقات اذان دانش‌آموزان شهرستان بابلسر را کسب کردم و همچنین در یادواره ۸۶ تن شهدای پازوار به تلاوت کلام وحی پرداختم، جایزه ای اهداء کرد که موجب تشویق من برای ادامه فعالیت های قرآنی و همچنین اذان گویی شده است.ِ

وی ابراز کرد: همچنین توسط «رضا شفیع زاده سماکوش»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر طی مراسمی با شکوه  در سالن سینما شقایق این شهرستان به خاطر کسب مقام اول در مسابقات اذان دانش‌آموزان شهرستان بابلسر، لوح تقدیر و جایزه دریافت کردم.

این فعال قرآنی، تداوم حفظ  کامل قرآن، رشد و تکامل در قرائت کلام وحی، درک و تفسیر معجزه پیامبر اکرم و رسیدن به درجات عالی اذان گویی را از اهداف آینده خویش عنوان کرد و افزود: از خانواده و «علی اصغر محمودی»، مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادی شهر شهرستان بابلسر و ... جهت راهنمایی و تشویق ها قدردانی می کنم که تاکنون توانستم پنج جز قرآن را حفظ کنم.

 

محسن زاده با اشاره به اجرای زنده اذان در شاهچراغ در سال 99 و همچنین شعرخوانی در مدح ستایش خدا و پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: کسب رتبه اول حفظ جزء ۳۰ قرآن در شهرستان بابلسراز سپاه پاسداران در سال 1399، دریافت گواهی قرائت صحیح قرآن و نماز از سازمان تبلیغات اسلامی، کسب جایزه درمسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم از سپاه پاسداران شهرستان بابلسر درهفته بسیج سال 1399که از پایگاه بسیج شهدای اسی کلا پازوار این شهرستان برگزار شد و شرکت در مسابقه قرآنی مدهامّتان که توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود از جمله رتبه ها و افتخارات قرآنی من به شمار می آیند.

 

وی گفت: من در طول هفته شنبه و چهارشنبه کلاس صوت و لحن و تجوید و روز دوشنبه کلاس حفظ در دارالقرآن شهید آیت الله توسلی کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدای هادی شهر شهرستان بابلسر و همچنین در شب های دوشنبه هر هفته کلاس خانگی قرآن زیر نظر استاد محمودی می روم.  

 

محسن زاده اظهار کرد: وظیفه خود می دانم از زحمات پدر و مادرم برای راهنمایی و تشویق جهت فعالیت های قرآنی و موذنی،  تشکر و قدردانی نمایم هر چند جبران زحمات پدر و مادر امکان ناپذر است اما با یاری خدا، حافظ کل قرآن، قاری کلام وحی و عامِل به قرآن خواهم شد تا قسمتی از زحمات آنها را پاس نگه داشته باشم.

این حافظ پنج جزء قرآن افزود: خادم افتخاری در حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع)  شهرستان بابلسر در شب های شنبه و سه شنبه  هستم و افتخار آن را دارم که به اجرای اذان، اقامه‌ و تلاوت ترتیل قرآن کریم در آن مکان مقدس می پردازم.

 

موذن بسیجی  10 ساله عضو کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا مسجد شهدا هادی شهر شهرستان بابلسر با  بیان اینکه ازهمه دوستان و هم سن و سال های خود تقاضا می کنم که در راه قرآن باشند و در این راه ثابت قدم بمانند اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک به یکی از آرزوهای مهم و ارزشمند خویش که گفتن اذان در مکان های مذهبی مختلف به ویژه بین الحرمین در کربلای معلا است با یاری خدا و اهل بیت(ع) نائل شوم.