مروری بر فعالیت‌های کانون شهدا در مصلی فرح آباد/ از تجدید میثاق با شهدا تا حمایت از دانش‌آموزان نیازمند
مروري بر فعاليت‌هاي کانون شهدا در مصلي فرح آباد/ از تجديد ميثاق با شهدا تا حمايت از دانش‌آموزان نيازمند

مروری بر فعالیت‌های کانون شهدا در مصلی فرح آباد/ از تجدید میثاق با شهدا تا حمایت از دانش‌آموزان نیازمند

کانون فرهنگي هنري شهدا در مصلي فرح‌آباد ساري، با الگو قرار دادن سبک زندگي شهدا تلاش مي‌کند تا با حمايت از خانواده‌ها و دانش‌آموزان نيازمند؛ ترويج‌دهنده سيره دلاوراني باشد که با حضور در جبهه‌هاي جنگ ضمن دفاع از وطن از جان خود گذشتند.
شناسه خبر : 41660 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

«نجبیه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با 910 عضو در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی را با دعوت از کارشناسان برای سنین مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان تدارک می بیند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد بیان کرد: اعضای این کانون با حضور در امامزاده محمد(ع) و گلزار شهدای شهر فرح آباد با عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد این دلاوران گلگون کفن را گرامی داشتند.

وی افزود: بازدید از اتاق شهید جاویدالاثر «محمدرضا کارگر فرح آبادی» و آثار به جامانده و یادگاری شهید نظیر دست نوشته ها، لباس رزم، پوتین، قمقمه، کلاه وعکس های دوران هشت سال دفاع مقدس از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد در ایام اخیر محسوب می شود که البته در طول سال تداوم دارد. 

رضایی در بخش دیگری از مباحث خود در مورد سایر فعالیت های این کانون گفت: تهیه و توزیع ۳۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار جهت اعتلای دانش و همچنین دستگیری از خانواده‌های نیازمند به تاسی از بزرگان دین؛ از دیگر اقدامات اعضای کانون در طول سال است.