بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد
بسته هاي لوازم التحرير بين دانش آموزان کم برخوردار توزيع شد
مدیر کانون شهدا مصلی فرح آباد:

بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد

رضايي از تهيه و توزيع ۳۰ بسته لوازم التحرير بين دانش آموزان کم برخوردار با حفظ کرامت انساني جهت اعتلاي دانش به همت کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد خبر داد.
شناسه خبر : 41551 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«نجبیه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با حفظ کرامت انسانی جهت اعتلای دانش و یاری رساندن به دانش آموزان کم برخوردار همچنین دستگیری از نیازمندان در طول سال اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد بیان کرد: 30 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار شامل دفتر خط دار و نقاشی با طرح‌های اسلامی، پاک کن، مدادتراش، مدادرنگی و شمعی، خودکار در سه رنگ، مداد، چسب مایع و نواری، برچسب و ... به همت این کانون تهیه و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه یاری رساندن به دانش آموزان کم برخوردار بخشی از دغدغه والدین را کاهش می دهد اظهار امیدواری کرد که توانسته باشیم با این کمک ها توسط کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد، لبخند رضایت را بر لب های آینده سازان جامعه بنشانیم. 

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد با 910 عضو علاوه بر اهتمام به برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، برگزاری فعالیت های اردویی، نشست های بصیرتی و ... را جهت اشاعه ارزش ها و ترویج فرهنگ اهل بیت در دستور کار دارد.