تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی به همت کانون حضرت فاطمه معصومه (س) تنکابن
تقدير از پرسنل نيروي انتظامي به همت کانون حضرت فاطمه معصومه (س) تنکابن

تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی به همت کانون حضرت فاطمه معصومه (س) تنکابن

اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت فاطمه معصومه (س) مسجد جامع حضرت معصومه (س) شهرستان تنکابن به همراه بچه مسجدي هاي ديگر اين شهرستان از زحمات شبانه روزي نيروي خدوم نيروي انتظامي تقدير کردند.
شناسه خبر : 41527 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

«بهزاد قلیزاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه معصومه (س) مسجد جامع حضرت معصومه (س) تنکابن به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با دیدار و گفت و گو صمیمانه از زحمات شبانه روزی این نیروی خدوم تقدیر کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه معصومه (س) مسجد جامع حضرت معصومه (س) تنکابن بیان کرد: امام جماعت و جمعی از نمازگزاران مسجد جامع نعمت آباد و مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیرج محله کوچک شهرستان تنکابن نیز در دیدار با فرماندهی و پرسنل پاسگاه شهید حاجوی بلده این شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی حضور داشتند.

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد وظایف مهمی در جامعه دارند که یکی از آنها تقدیر از افرادی نظیر پرسنل نیروی انتظامی است که برای برقراری امنیت و آرامش در کشور حتی از جان خویش می گذرند و به مقام والای شهادت نائل می شوند.

 

قلیزاده با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه معصومه (س) مسجد جامع حضرت معصومه (س) شهرستان تنکابن در روستای نعمت آباد دهستان بلده این شهرستان واقع است، تصریح کرد: این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی با اجرای برنامه های متنوع اهتمام ویژه در تعظیم شعائر اسلامی، دفاع از ارزش ها و تربیت نسل مومن و انقلابی در مسیر انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.