تولید سرود «بیعتی دیگر» همزمان با هفته وحدت به همت کانون سجده دلان بابل
توليد سرود «بيعتي ديگر» همزمان با هفته وحدت به همت کانون سجده دلان بابل

تولید سرود «بیعتی دیگر» همزمان با هفته وحدت به همت کانون سجده دلان بابل

«ميثم رنجبر سلوکلائي»، مدير کانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي بابل همزمان با هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم(ص) سرود «بيعتي ديگر» را با شعر و صداي خود توليد کرد.
شناسه خبر : 41503 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

«ميثم رنجبر سلوکلائي» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری سجده دلان مسجد شهرک آزادی بابل همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و مناسبت های دیگر برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سجده دلان مسجد شهرک آزادی بابل بیان کرد: همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، سرود «بیعتی دیگر» را با شعر و صدای خود تولید کرد که این اثر در محکومیت آشوب و هنجارشکنی و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تولید شده است.

 

رنجبر سلوکلائی ابراز کرد: شعر سرود «بیعتی دیگر» در اختیار مداحان استان مازندران قرار گرفت و آنها در شهرهای مختلف استان اجرا می کنند.

 

وی گفت: محفل شعرخوانی در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در میدان ولایت شهرستان بابل را برگزار کرد که با استقبال بسیاری روبرو شد و به اجرای فعالیت های ارزشی و اشاعه فرهنگ اهل بیت با زبان هنر در مناسبت های مختلف اهتمام ویژه دارد.

 

گفتنی است، «ميثم رنجبر سلوکلائي»، مدير كانون فرهنگي هنري سجده دلان مسجد شهرک آزادي بابل افتخارات بسیاری را در کارنامه هنری خویش دارد که شعرخوانی در (31 خرداد) سال 1395 همزمان با میلاد مسعود كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي(ع) به نمايندگي از شاعران مازندرانی در محضر مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) همچون نگینی در کارنامه این شاعر متعهد می درخشد.