طرح اوقات فراغت کانون شهدا مصلی فرح آباد با حضور امام جمعه پایان یافت
طرح اوقات فراغت کانون شهدا مصلي فرح آباد با حضور امام جمعه پايان يافت

طرح اوقات فراغت کانون شهدا مصلی فرح آباد با حضور امام جمعه پایان یافت

اختتاميه کلاس هاي طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي شهر فرح آباد با حضور امام جمعه اين شهر و تقديم هدايا به مربيان و هنرجويان پايان يافت.
شناسه خبر : 41254 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

«نجیبه رضایی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: کلاس های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی شهر فرح آباد شامل فعالیت های هنری، فرهنگی، قرآنی، اردویی و ... از تیرماه آغاز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی شهر فرح آباد بیان کرد: نوجوانان و کودکان به عنوان آینده سازان جامعه و همچنین والدین از کلاس های طرح اوقات فراغت استقبال خوبی کردند و این امر موجب شد تا این کانون به برنامه های خود برای نهادینه کردن فرهنگ قرآن، اهل بیت و فعالیت های ارزشی در طول سال ادامه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه کلاس های طرح تابستانه با حضور حجت الاسلام «مصطفی محمدزاده»، امام جمعه شهر فرح آباد و تقدیم هدایایی به مربیان و هنرجویان برگزار شد، ابراز کرد: حجت الاسلام محمدزاده، فعالیت در عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد و داشتن برنامه برای آینده سازان جامعه را تاثیرگذار و مفید ارزیابی  و بر تداوم فعالیت های ارزشی تاکید کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی شهر فرح آباد با 910 عضو در فرح آباد شمالي علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی اهتمام ویژه به فعالیت های ارزشی و پرورش نیروهای جوان متعهد و ارزشی دارد.