مدیر کانون شهید صمصام‌طور به عنوان معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ منصوب شد
مدير کانون شهيد صمصام‌طور به عنوان معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان سيمرغ منصوب شد

مدیر کانون شهید صمصام‌طور به عنوان معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ منصوب شد

«سيد امين هاشمي»، مدير کانون فرهنگي هنري شهيد صمصام طور مسجد جامع سيمرغ معاون اداره آموزش و پرورش اين شهرستان شد.
شناسه خبر : 41210 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «سید امین هاشمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام‌طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ به عنوان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

 

 هاشمی یکی از فعالان در عرصه های مسجدی، قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان سیمرغ است که طی چندین سال در کسوت معلمی به پرورش دانش آموزان اهتمام ویژه ای داشت.

 

بر پایه این گزارش: کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ با 250 عضو محوریت فعالیت‌های خود را برنامه های هنری، فرهنگی و قرآنی قرار داده و در سال 98 و 99 به عنوان کانون شایسته تقدیردر رواق فیلم در سطح کشوری و همچنین در سال 1400 در مرحله استانی توانست در بخش رواق فیلم حائز رتبه نخست شود.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ در تیرماه با حضور «کمال علیپور»، نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه، جویبار و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در جلسه توجیهی رابطین فهما استان در اردوگاه فرهنگی تربیتی خرج سوادکوه  تقدیر شد.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای این فعال مسجدی در سنگر جدید خدمت اش و همچنین مدیران و اعضای دیگر کانون فرهنگی هنری این استان، توفیقات بیشتر در عرصه های مختلف جهت تعالی کشور جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستار است.