دیدار صمیمانه اعضای کانون فرهنگی هنری «منهاج» نکا با مادر شهید «ناصر ابراهیمی جمنانی»
ديدار صميمانه اعضاي کانون فرهنگي هنري «منهاج» نکا با مادر شهيد «ناصر ابراهيمي جمناني»

دیدار صمیمانه اعضای کانون فرهنگی هنری «منهاج» نکا با مادر شهید «ناصر ابراهیمی جمنانی»

اعضاي کانون فرهنگي هنري منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا با حضور امام جماعت اين کانون با «بتول براري» مادر شهيد «ناصر ابراهيمي جمناني» ديدار کردند.
شناسه خبر : 41151 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا، همواره در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فعالیت داشته و دارد؛ اعضای این کانون این بار با هدف دلجویی از خانواده معزز شهدا و تاکید بر ادامه راه آرمان های کبوتران خونین‌بال، با «بتول براری» مادر شهید «ناصر ابراهیمی جمنانی» دیدار کردند.

بر اساس این گزارش: اعضای کانون فرهنگی هنری منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا با حضور حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل محمدی بایع کلایی» امام جماعت این کانون و استاد حوزه و دانشگاه، هیئت امنا و پایگاه بسیج با «بتول براری» مادر نستوه و صبور شهید «ناصر ابراهیمی جمنانی» دیدار و گفت و گو صمیانه ای داشتند.

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام محمدی بایع کلایی در این دیدار به قرائت بخش هایی از وصيت‌نامه شهيد «ناصر ابراهیمی جمنانی» پرداخت. آن شهید نوشته بود: «دوست دارم بعد از شهادتم جسدم در صحرای خون بار خوزستان به خاکستر تبدیل شده و بادها خاکستر استخوانهایم را به کربلا نزد سالار شهیدان ببرند تا زائر کوی آن امام گردم» .

امام جماعت کانون فرهنگی هنری منهاج ادامه داد: شهدا، راه امام حسین (ع) را در پیش گرفتند و خانواده معظم این دلاوران، صبوری حضرت زینب(س) را الگوی خویش قرار دادند؛در حقیقت آنها ادامه دهنده اهداف قیام کربلا برای پاسداشت دین مبین اسلام و انتقال آن به آینده سازان جامعه هستند.

 بر پایه این گزارش: «ناصر ابراهیمی جمنانی»، چهارم بهمن ماه سال 1342 در شهرستان نکا دیده به جهان گشود و در 19 دی ماه سال 1365 طی کربلای پنج در شلمچه، شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکرمطهرش با هشت سال مفقودیت در گلزار حسینیه کمیشان این شهرستان به خاک سپرده شد.