خدمات آتش نشانان همپای رزمندگان دوران دفاع مقدس بود
خدمات آتش نشانان همپاي رزمندگان دوران دفاع مقدس بود
به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشان و هفته دفاع مقدس؛

خدمات آتش نشانان همپای رزمندگان دوران دفاع مقدس بود

خدمات مهم و تاثيرگذار آتش نشانان همپاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و در حال حاضر نيز با برگزاري کلاس هاي آموزشي براي اطفاي حريق در مکان هاي مختلف نظير کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به تلاش هاي شبانه روزي خود ادامه مي دهند.
شناسه خبر : 41084 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: هفتم مهر ماه به روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است و آتش نشانان در مواقع حساس و بحرانی نظیر ابتدای جنگ تحمیلی با خاموش کردن شعله های آتش فرودگاه، پالایشگاه و ... همانند یک رزمنده در صحنه هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند.  

 

بر اساس این گزارش: از دیدگاه حضرت محمد مصطفی(ص) محبوب ترین شخص نزد مردم، فردی است که نفع و خیر او بیشتر به مردم برسد و بدون تردید آتش نشانان نیز جزء محبوب ترین افراد به شمار می آیند که از جان خود برای حفظ جان دیگران می گذرند و خدمات مهم و تاثیرگذار آتش نشانان همپای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خود گواه صادقی بر این مطلب است.

 

بر پایه این گزارش: آتش نشانان در عرصه های مختلف نظیر مساجد و کانون های مساجد با برگزاری کلاس های آموزشی برای اطفای درست حریق  به کمک افراد و نهادهای مختلف می شتابند که در این مجال ضمن اعلام آمادگی اعضای فهما جهت یاری آنها از تمام زحمات شبانه روزی این مردان بی ادعا قدردانی بعمل می آید.