راهیابی جوان مسجدی مازندرانی به نخستین جشنواره آواهای آسمانی
راهيابي جوان مسجدي مازندراني به نخستين جشنواره آواهاي آسماني

راهیابی جوان مسجدی مازندرانی به نخستین جشنواره آواهای آسمانی

«مهدي ثابتي نيا» عضو کانون شهيد «شهسوار کوپايي» روستاي ميکلا قائمشهر و منتخب رشته ربناي قرآني رده سني جوانان نخستين جشنواره آواهاي آسماني از بچه هاي فعال مسجدي استان مازندران به اين جشنواره راه يافت.
شناسه خبر : 41071 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «مهدی ثابتی نیا» منتخب رشته ربنای قرآنی(دعاهایی از قرآن که با ربنا شروع می شوند) رده سنی جوانان نخستین جشنواره آواهای آسمانی از بچه های فعال مسجدی استان مازندران به نخستین جشنواره آواهای آسمانی راه یافت.

 

بر اساس این گزارش: ثابتی نیا عضو کانون فرهنگی هنری شهید «شهسوار کوپایی» مسجد صاحب الزمان (عج) در منطقه بالاتجن روستای میکلا جاده نظامی شهرستان قائمشهر است که علاوه بر مربی سرود، مداحی، تواشیح و برنامه های ارزشی را به صورت جدی در دستور کار دارد.

 

بر پایه این گزارش: نخستین جشنواره «آوا‌های آسمانی؛ ویژه روستاییان و عشایر کشور» در رشته‌های «ربنا‌های قرآنی»، «دعاخوانی و مناجات»، «مدیحه‌سرایی» و «مرثیه خوانی» ویژه آقایان ساکن در مناطق روستایی و عشایری برگزار شد که مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره فردا (7 مهر) به میزبانی استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دیگر مسئولین و برگزیدگان جشنواره برگزار می شود.