دیدار با سه خانواده شهید در قالب رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت»
ديدار با سه خانواده شهيد در قالب رزمايش «سپاس و ميثاق با ياوران ولايت»
مدیر کانون منتظران مهدی سیمرغ(عج) خبر داد:

دیدار با سه خانواده شهید در قالب رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت»

اسدي از ديدار با خانواده معظم و معزز شهدا «يزدان اسکندري»، «سهراب رنجکش» و «يدالله سلماني» در قالب رزمايش سپاس و ميثاق با ياوران ولايت در راستاي فرهنگ سازي روحيه ايثار و شهادت به همت کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي(عج) سيمرغ خبر داد.
شناسه خبر : 41066 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) سیمرغ به همراه تعدادی از مسئولین در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت در راستای فرهنگ سازی روحیه ایثار و شهادت و تجدید بیعت با اهداف والای شهدا با سه خانواده معظم و معزز شهدا دیدار و گفت و گو کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) سیمرغ بیان کرد: در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت و تکریم از خانواده معظم شهدا در روستا زیارکلا، دیدار با خانواده شهدا «یزدان اسکندری»، «سهراب رنجکش» و «یدالله سلمانی» به همت این کانون و تقدیم هدایایی صورت گرفت که اعضای این کانون، فرماندار شهرستان سیمرغ، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان و فرمانده سپاه سیمرغ و بخشدار تالارپی حضور داشتند.  

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: شهدا از جان خود برای صیانت از امنیت و آرامش کشور گذشتند تا یک وجب از خاک کشور جمهوری اسلامی  ایران به دست دشمنان نیفتند ودر حال حاضر، وظیفه تک تک آحاد جامعه انتقال آرمان های کبوتران خونین بال به نسل های آینده است.

 

اسدی ابراز کرد: تکریم از خانواده صبور و نستوه معظم و معزز شهدا یکی از وظایف ادارات و نهادهای مختلف نظیر کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در این راستا کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی سیمرغ در طول سال به دیدار و تکریم از خانواده این دلاورمردان اقدام می کند.