کانون‌های مساجد مازندران در سالروز شهادت امام رضا (ع) به سوگ می‌نشینند
کانون‌هاي مساجد مازندران در سالروز شهادت امام رضا (ع) به سوگ مي‌نشينند

کانون‌های مساجد مازندران در سالروز شهادت امام رضا (ع) به سوگ می‌نشینند

اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در سالروز شهادت امام رضا(ع) هشتمين امام شيعيان‌ با سخنراني درباره اهداف آن امام همام و همچنين تشرف به زيارت بارگاه آن حضرت جهت ترويج فرهنگ رضوي به سوگ مي نشينند.
شناسه خبر : 41041 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با توجه  به قرار گرفتن این استان در مسیر طریق الرضا و علاقه ویژه مردم این دیار به هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت برای سالروز شهادت آن امام همام برنامه های متعددی نظیر سخنرانی درباره اهداف آن امام همام و همچنین زیارت بارگاه آن حضرت را در دستور کار قرار دادند.

 

فعالیت های تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان را شهادت امام رضا(ع) مرور می کنیم:

 

«سید امین هاشمی»، مدیر کانون شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ از برگزاری مراسم دسته روی و سینه زنی به مناسبت سالروز شهادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) ساعت 9 صبح سه شنبه (5 مهر) از میدان شهید کشوری تا گلزار شهدای سیدمحله با حضور اعضای کانون های مساجد این شهرستان و اقشار مختلف مردم خبر داد.

 

«مجتبی افشارزاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام جعفرصادق (ع)  نکا اظهار کرد: جهت زیارت بارگاه پاک و مطهر غریب الغربا، امام رضا(ع) به همراه تعدادی از مدیران فهما و مسئولین مشرف شدند و در مراسم شهادت آن امام همام در مشهد مقدس شرکت دارند.

 

«کامران احمدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل سوادکوه شمالی بیان کرد: این کانون در سالروز شهادت امام هشتم شیعیان برنامه های متعددی جهت تبیین بیشتر اهداف آن امام همام را برای آحاد مردم به ویژه آینده سازان جامعه در دستور کار دارند.

 

گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری مساجد دیگر مازندران نیز برای ترویج اهداف و دلایل سفر امام رضا(ع) به ایران و ... برنامه های متنوعی را لحاظ کرده اند تا فرهنگ رضوی هر چه بیشتر در جامعه اشاعه یابد.