موکب شهدای مازندران برای پذیرایی و اسکان زائرین امام رضا (ع) برپا می‌شود
موکب شهداي مازندران براي پذيرايي و اسکان زائرين امام رضا (ع) برپا مي‌شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

موکب شهدای مازندران برای پذیرایی و اسکان زائرین امام رضا (ع) برپا می‌شود

حجت الاسلام نعمتي از برپايي موکب شهداي مازندران براي پذيرايي و اسکان زائرين امام رضا(ع) در کيلومتر 88 جاده نيشابور به مشهد به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان و گروه جهادي شهيد جهاد مغنيه به مدت شش روز خبر داد.
شناسه خبر : 40957 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران با اشاره به قرار گرفتن این استان در مسیر طریق الرضا و علاقه ویژه مردم این دیار به هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، اظهار کرد: موکب شهدای مازندران برای پذیرایی و اسکان زائرین امام رضا(ع) در کیلومتر 88 جاده نیشابور به مشهد به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان و گروه جهادی شهید جهاد مغنیه برپا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: موکب شهدای مازندران از امروز چهارشنبه (30 شهریور) تا دوشنبه (4 مهر) دائر است و اطعام دهی ناهار و شام و همچنین عصرانه و اسکان زائرین در روستای دیزآباد نیشابور برای زائرین در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی تصریح کرد: موکب شهدای مازندران با پذیرایی و اسکان تلاش دارد تا زائرین امام رضا(ع) با فراغ خاطر به زیارت بارگاه منور آن امام همام مشرف شوند.